INA je stvarno dotakla dno u public relations i marketinškim dosjetkama u proteklih godinu dana. Koma je što sa svojom kampanjom Učimo od prirode - pogon na sva četiri, ne odustaju niti nakon ukazivanja od strane pojedinih udruga kako je stvarno licemjerno od takove kompanije brijati na zaštitu okoliša.
Danas me na njihovu debilnost podsjetio tekst u Vecernjem listu u kojem stoji kako ne odustaju od tužbe protiv HRT-a u kojoj traže odštetu za klevetanje u Hloverkinoj emisiji u kojoj je ona njihov Super 95 nazvala smećem.
Koliko je Hloverka bila u pravu mogu potvrditi i iz osobnog primjera; moj vlastiti novi automobil renomirane marke, imao je problema sa INA-inim gorivom - upravo superom 95!, što su mi potvrdili u ovlaštenom servisu. Kako nakon toga koristim gorivo drugih kompanija i problem se više nikada nije pojavio, mogu jedino zaključiti ono što je i Hloverka - INA-ino je gorivo smeće, a reklamna kampanja vrhunac licemjerja. Koliko brinu o zaštiti okoliša možda najbolje mogu potvrditi građani Siska.
Post je objavljen 20.02.2008. u 13:56 sati.