Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/1971

Marketing

Starenje

Kada čovjek zapravo prestaje biti mlad?

Između mnoštva odgovora koji bi nekome mogli pasti na pamet, a dotiču se zdravlja, izlazaka, želje za seksom ili štatijaznamčega (i vjerojatno su djelomično točni), ni na kraj pameti vam ne bi pao odgovor koji je mene sinoć pogodio svim svojim smislenim besmislom, svom svojom banalnom jednostavnošću...

Prestaneš biti mlad kada ne znaš niti jedno novo ime među izvođačima glazbe koju voliš posljednjih nekoliko desetljeća.

Ili se možda događa da novih imena nema? Utješen tom mišlju, noćas ću leći na počinak. Nema novih imena. Netko im je zalupio vrata pred nosom i rekao: "Nećete vi ništa svirati, to je rezervirano za starije".

Zapravo, kad malo bolje razmislim, to je baš fer. Ostarjele pop-rock zvijezde svirat će opušteno do kraja života, polagano, dok svi skupa ne izumremo. Usporit će vrijeme.
Ja ću se i dalje razbuđivati u autu sa "She Sells Sanctuary" pojačanom do jaja. I onda kad budem star i sijed, kad mi bude trebao štap da iziđem iz auta. Svirat će mi "She Sells Sanctuary" do daske. I bit će mi dobro.

A uspavljivat će me "N'Oubliez Jamais".

Kome trebaju nova imena?! smokin






Post je objavljen 12.02.2008. u 00:20 sati.