Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/streetraceandcars

Marketing

Brabus S V12 S: Zbogom pameti

Photobucket

Pritom se dečki iz Brabusa ne orijentiraju na nagrđivanje vizualnog segmenta gigantskim stražnjim spojlerima i prednjim spojlerom koji će tijekom vožnje strugati po cesti. Njihov posao je prije svega unaprijediti motor, doraditi podvozje i ovjes te delikatnim promjenama na karoseriji poboljšati aerodinamički otpor kako automobil pri velikim brzinama ne bi dobio krila.

Photobucket

Njihov posljednji projekt, koji ćemo imati prilike vidjeti na autosalonu u Ženevi za koji tjedan, posljednja je generacija Mercedesove S-klase.

Photobucket


Kako to vole reći u Brabusu, ništa ne može zamijeniti obujam osim još više obujma. S tom idejom vodiljom, povećanjem provrta i hoda cilindra, zapremnina Mercedesovog biturbo punjenog 5,5-litrenog V12 agregata narasla je na 6,3 litre. Motor je dobio set novih bregastih osovina te novu usisnu i ispušnu granu.

Kako bi mogućnosti novog agregata podigli na još višu razinu, u Brabusu su zaključili da su Mercedesovi biturbo punjači premali pa su ih zamijenili većima.


Sve to bilo je više nego dovoljno da snaga novog, dorađenog motora skoči s moćnih 517 KS na gotovo nevjerojatnih 730 KS pri civiliziranih 5.100 o/min. Ukoliko vas se dojmio porast snage, pričekajte da čujete što se dogodilo s okretnim momentom koji je s prijašnjih 830 Nm skočio na, po asfalt, razarajućih 1.320 Nm od najnižih 2.100 o/min.

Ovaj silni okretni moment morao je biti suspregnut jer su u Brabusu bili svjesni da je sposoban zavrtjeti kotače u prazno, neovisno o brzini u kojoj se automobil nalazi. Stoga su ga ograničili na 1.100 Nm te za svaki slučaj podesili elektronski samoblokirajući diferencijal da bi se osigurala povoljna trakcija.

Sve ove dojmljive osobine više su nego dovoljne da Mercedesovu premium krstaricu ubrzaju s mjesta do 100 km/h za četiri sekunde. S ubrzanjem do 200 km/h S V12 S će se obračunati za manje od 12 sekundi te pojuriti do maksimalnih, iz sigurnosnih razloga, elektronski ograničenih 340 km/h.

Kako bi automobil pri ovako ekstremnim brzinama ostao na cesti, u Brabusu su proveli opsežna testiranja u zračnom tunelu. Formacija prednje maske i zračnog usisa podešena je za optimalnu aerodinamiku, dorađeno je i podvozje kako zračne struje ispod vozila ne bi nailazile na otpor, dok je stražnji kraj, blagim spojlerom na prtljažniku te difuzorom, zadobio konfiguraciju za najbolje ostvarivanje 'down-forcea'.

Photobucket

Unutrašnjost je presvučena kvadratnim metrima najfinije kože, ručno prošivena kilometrima najboljeg konca i oplemenjena poliranim aluminijskim umecima. Brabus za novu S-klasu nudi i čitav niz dodatne opreme, od felgi i guma do unutarnje estetike i multimedije.

S novim modelom S V12 S Brabus ponovno ulazi u rekorderske vode. To je, naime, najbrža i najsnažnija serijska limuzina visoke klase i vjerojatno najbrži način da djecu dovezete do vrtića

Post je objavljen 11.02.2008. u 07:14 sati.