Zli poligoni napokon gotovi. Danas u 15h rekoh: "To je to!". U početku sam uživao raditi na ovome projektu, kad bi dodao neku novu mogućnost, sam sebi bih rekao "wow, kak fora, i ja to mogu". Tako je bilo nakon omogućavanja micanja mape pomoću miša, nakod dodavanja mogućnosti nadogradnje, a tek veselja nakon dodavanja novih obrambenih sustava. No kad sam počeo dodavati neprijatelje, već nakon 5. postalo je zamorno. 15 puta ista procedura: osmisli izgled, po potrebi nacrtaj u bilježnici, podjeli na trokute i četverokute, dodaj poligone u generator datoteke, dodaj brojke u kodu, omogući crtanje, testiraj, balansiraj i po potrebi ponovi zadnje 2 radnje. To mi je oduzelo preko 20 dana, i još uvijek nisam previše zadovoljan balansom. Od slične bolesti patio je i Char lovac, al ovdje su simptomi bili mnogo blaži.
Dakle, za one koji ne znaju, Zli poligoni je igra po principu tower defense-a. Za one koji ne znaju što je tower defense, ukratko, to je ono di se neprijatelji stvaraju na nekom mjestu A, pokušavaju doć do mjesta B a igrač ih nastoji u tome spriječiti gradnjom "tornjeva". U Zlim poligonima neprijatelji su poligoni koji eto tako, bez nekog posebnog razloga idu po stazi na mapi a "tornjevi" obrambeni programi. Za one koji se u pri mah ne snađu u igri, neprijatelji su u početku mali žuti trokuti a obrambeni programi zeleni četverokuti u obliku glave strjelice, slični onima u glavnom izborniku. Nemojte me grdit ak objašnjavam očite stvari, i na FER-u dost ljudi ne zna što je TD a u igri se nisam trudio raditi slikoviti uvod. Sad kad ste se snašli u prvim prizorima igre, ima toga još. Gradnja obrane košta a pošto su programi u pitanju, cijena je memorija. Uz slobodnu memoriju, koja je potrebna da se program u nju učita, za njihov rad su potrebni slobodni ciklusi procesora. Informacije o resursa nalaze se u gornjem desnom kutu prozora, plava ikona označava procesorske resursa a zelena memorijske. Kao što sam već pisao prije, programi koji trenutno nisu aktivni (nemaju niti jednog neprijatelja u dometu i ne oporavljaju se od paljbe) troše manje ciklusa procesora, 1/5 od one kad jesu aktivni. Ako programu nisu dostupni resursi za aktivan rad, tada će se njegova aktivnost odgoditi. To se zna primjetiti ako se napravi puno brzih programa, neki jednostavno prestanu pucat a neprijatelji nesmetano prođu pokraj njih. Izučavanje novih obrambenih mogućnosti, nadam se da će te shvatiti, ono što je bitno za reći u vezi toga je, da je brzina istraživanja proporcionalna neiskorištenim ciklusima procesora.
Sve komentare, kritike i prijedloge slobodno napišite u komentare.
Prvo Z je bila Začarana tvrđava, drugo Z, Zli poligoni a ko što naslov kaže, spremam i treće. Zapravo, u planu je i 4., al o tome kad dođe vrijeme. Bio sam si razmišljao što ću nakon Zlih poligona, da l preradit X-Bomb da napokon bude nešt igrivo il napraviti ono što jednako dugo želim, 4X strategiju. Nakon susreta a Space Empires V, zaključio sam da će X-Bomb opet morat čekat. Detaljnije o mojim nakanama, sljedeći put.
Post je objavljen 07.02.2008. u 15:06 sati.