Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/icy

Marketing

Filmska... (nastavak)

Pa da konačno nastavim priču... Da li se tko od vas pitao kakvog efekta na vas imaju reklame ili tako nešto nebiste ni pomislili jer ste sigurni da nemaju ikakvog efekta na vas? Da li znate da se svake godine troše milijarde i milijarde dolara širom svijeta (385 milijardi USD svjetska procjena za 2006-tu) na raznorazne reklame koje se pojavljuju svuda oko nas? To je naravno zato jer je znanstveno dokazano da ima efekta na ljude znali oni to ili neznali, a u novije vrijeme cjela nauka zvana marketing je izmišljena koja se bavi efektom reklama iliti proučavanjem publike da predvidi maksimalni efekt na ciljane im potrošače, prodaju, profit i tržišni udjel. I tako nas bombardiraju reklamama sa svih strana od televizije, novina, magazina, interneta do plakata, natpisa na majicama, obojanih zidova itd itd itd, jer se ipak zna da kad dođeš u situaciju da biraš između dva proizvoda, od kojih ti je jedan poznat i jedan nepoznat, u večini slučajeva ljudi vole iči na "sigurno" i odabrati onaj o kojem se bolje osječaju iliti koga bolje znaju (pogotovo ako im je od velike važnosti), jer smo mi ljudi biča navike i često volimo navijati za favorita, pobjednički tim, imati popularne stvari, pa tako i volimo podržavati i asocirati se s firmama/markama za koje mislimo da su najbolje ili su iz našeg lokala jer to je projekcija sebe, a tu reklame imaju veliki utjecaj da nas kao prvo upoznaju s nečim i onda uvjere ponavljanjem i bombardiranjem sa svakog ugla da je baš to najbolje.


Poznate marke


Zna se da za vrijeme izbornih kampanji onaj koji ima više love za reklamu ima mnogo bolje izglede da se predstavi publici u dobrom svjetlu i naravno popljuje političke protivnike i straši publiku da ne glasaju za njih, a tko bi glasao za tipa za kog nije ni čuo? Doprijeti do svih ljudi je vrlo skupo, jer treba koristiti televiziju, razne novine i plakate po cjeloj zemlji ili izbornom okrugu, u današnje vrijeme čak i internet, a tko če to sve dobrovoljnom donacijom (zakonski) platiti, pa nisu velike firme postale velike i uspješne zato jer su se razbacivale novcem. Zato nije uopče nimalo čudno da političari često rade usluge velikim firmama i industriji koje imaju novaca da financiraju kampanju izabranom/odgovarajučem im kandidatu, tako da ovaj ima dobre izglede na izborima, jer če onda taj kojeg oni sponzoriraju iči fino njima na ruku kad se domogne vlasti, a ne ljudima koje bi trebao služiti. Uzmimo naprimjer zadnju izbornu kampanju u SAD-u Bush vs Kerry, kad je svaki kandidat skupio oko 500 milijuna američkih dolara za reklamiranje, a kakve to firme djele milijune političarima? Sigurno one koje žele dobar povrat na svoj ulog, pa da li iznenađuje da su Bush-a sponzorirale firme iz industrije oružja i energetske industrije (nafta, plin i sl), jer zna se onda tko če dobiti povoljnije zakone, situaciju u kojoj mogu bolje utržiti ili ekskluzivne ugovore s vladom. Što je najbolje jest da je vrlo vjerojatno da su ti gazde koji imaju u vlasništvu mnogo velikih kompanija isto tako s druge strane sponzorirali i Kerry-a pa si tako osigurali dobru budučnost i nemogu izgubiti, kao što bi rekli na engleskom win-win scenario (obojica su bili članovi tajnog društva lubanja i kosti). Nakon što je velika firma i sponzor Bush-a Enron propala, desilo bi se veliko istraživanje i našle mnoge mutne stvari, ali se pogodno desio 11.9.2001 pa su svi zaboravili na to (opaljena je velika propaganda i strašilo se ljude o teroristima i prijetnjama, pa su krenuli ratovi i zakoni koji lišavaju ljude sloboda), dok se zgrada 7 (u kojoj je bila sva dokumentacija i dokazi o mutnim Enron stvarima koje idu skroz do vrha) zapalila i srušila bez da je zrakoplov udario u nju, a Bush-ev najmlađi brat je bio šef osiguranja za tornjeve, tako da ako je tko htio upasti unutra i postaviti eksplozive onda se to moglo organizirati, zato pogledajte dokumentarac zvan 911 Mysteries.

Znamo da je zabranjeno reklamiranje cigareta prije dugo vremena makar su firme tvrdile da se one reklamiraju postoječim potrošačima i da oni koji ne žele niti neče početi pušiti zbog toga, ali ipak im je zakonski zabranjeno što znači da i vlade misle da reklamiranje radi. Sječam se da su jedno vrijeme reklamirali svoje ime tipa "Marlboro" pod izlikom da im je to ime firme koju reklamiraju a ne cigarete, ali im je i to kasnije zabranjeno. Poznato je da su od te zabrane reklamiranja cigareta odjednom u filmovima glumci počeli mnogo više pušiti i istraživanja su pokazala da klinci imaju veče šanse da počnu pušiti ako gledaju takve filmove i da je to glavni razlog zbog kojeg adolescenti uopče i započinju s pušenjem, vidi ovdje i ovdje. U zadnjih nekoliko godina se povečalo skriveno reklamiranje u filmovima kao npr super opremljeni BMW u nekim novijim James Bond filmovima, Nokia koju Tom Cruise koristi u futurističkom filmu Minority Report-u, skoro neuništivi Volvo u 28 Weeks Later, Converse tenisice Will Smith-a u futurističkom filmu I Robot spomenute kao "klasika", Head & Shoulders šampon u filmu Evolution kojim ubijaju vanzemaljce, Dolce odjelo koje ima lik Johnny Storm u Fantastic 4: Rise of the Silver Surfer (u reklami za film koja je snimljena mnogo ranije i puštena za promidžbu, faca koji kad leti pa onda i gori - čovjek baklja, kaže pa ne bi letio jer sam baš kupio novo odjelo, dok u konačnoj verziji filma kaže pa nebi letio jer ovo je Dolce, znači u međuvremenu je Dolce pljunuo lovu, valjda ponudili više nego Armani), a ja sam najviše primjetio pojavu Apple proizvoda i logo-a u filmovima i serijama koji povisuju svjesnost marke od kad su ponovno postali uspješni prije par godina, a izgleda vrlo dobro znaju što rade s marketingom, npr iMac, iPod, iTunes, iPhone itd (i=ja na engleskom, da se ljudi asociraju s njihovim proizvodima kad god čuju, vide, pomisle na ime proizvoda ili ga izgovore, dakle na hrvatskom bi bilo jaPod :P ).

Znači svi troše puno love na reklamiranje, uključujuči u filmovima, makar se često stvari pojavljuju samo nakratko i ne pridajemo im neku posebnu pažnju. Djeca ispod 4 godine teže razabiru razliku između normalnog programa i reklama, dok djeca ispod 8 godina imaju smanjenu sposobnost da odrede istinitost reklamne poruke (zato djecu treba zaštititi od loših utjecaja iz svih smjerova, jer oni uče kroz oponašanje okoline i testiraju granice od malena dok ne nauče što je prihvatljivo, ali ako gledaju 6 sata TV na dan, a 2 sata provode s vama, onda ih ustvari TV odgaja). Švedska je naprimjer 91-ve zabranila svako reklamiranje djeci ispod 12 godina, ali to može provoditi samo na svojim domačim programima jer ih je Europski sud pravde natjerao da prihvate strane programe s reklamama uključujuči one iz susjednih zemalja i preko satelita. Kaiser Family Foundation je 2004-te pustila u promet izvještaj koji tvrdi da je reklamiranju hrane za djecu direktno povezano s epidemijom dječje pretilosti u SAD-u. Svi samo misle kako da naprave bolju reklamu i kako da vam ju plasiraju da nakraju naprave veči profit (bez obzira na posljedice koje bi to moglo imati na ljude, životinje, okoliš ili bilo što drugo, jer cilj je napraviti čim više novaca čim prije, tako da sponzoriranje političara, ratova itd je sve u redu ako je profitabilno). Koliko je teško preživjeti i jedan dan bez da vidite/čujete bilo kakvu reklamu, zaključate se u stan i ne palite televizor/radio/računalo cjeli dan, ne čitate knjige da ne spomenu kakav proizvod u tekstu, kad ono vidite nekog ukučana koji se prošeče s Nike natpisom na majici...

Tako imamo i malo interesantnije vrste reklama kao što su propaganda, a i one subliminalne (podsvjesne). Propaganda radi kad je usmjerena na vas iz svih izvora, jer ako čujete samo laž sa svih strana i to dosta puta, večina ljudi če ju početi i vjerovati pa če dakle laž postati istina (to su nacisti dobro izveli, a nemojte misliti da smo mi sad puno pametniji, jer ljudi često vole vidjeti stvari jednostavno i crno-bijelo pa da ne moraju previše razmišljati i to je recept za ponavljanje povijesti). Tako uvijek vidimo diktatore kako zašutkuju sve koji govore nešto protiv njih ili njihovih odluka/režima, nego je sve predstavljeno lijepo i divno, a ono što žele promjeniti ili im smeta je prikazano kao najgora stvar na svijetu i tako nakraju večina populacije misli da je njihov diktator sve naj, a i onih malo koji ne misle nemogu baš to reči, inače če i njih zašutkati. Sječam se recimo za vrijeme stare juge uvijek su švabe bili loši, sam taj zvuk njemačkog jezika je bio mnogima kao struganje noktima po ploči i ljudi su pazili da makar slučajno ne stave ruku ispred sebe u stilu 'heil Hitler' (zbog stalnog prikazivanja zlih njemačkih vojnika u filmovima i učenja u školi i sl propagande iz svih smjerova, makar komunisti nisu bili ni malo divni i bajni npr Staljin). Amerima je pak onaj ruski naglasak isto smetao (oni bi naravno u filmovima imali ruse koji govore engleski ali s ruskim naglaskom, jer ipak imamo večinu zemalja koje stave tekst ispod filma, onda imamo one koje znaju staviti sinkronizirani govor na svom jeziku preko filma kao francuzi i njemci, a onda imamo SAD kojima ni to ne valja nego oni fino naprave američku verziju istog filma). Trenutno su naravno amerima antipatični ljudi s arapskim izgledom i naglaskom, jer to im je več jedno vrijeme propaganda, što je več počelo otkad se srušio Sovjetski Savez.

Meni su najinteresantije subliminalno ubačene reklame, one za koje velika večina ljudi neče ni primjetiti da su im ubačene. Valjda mi vjerujete sad da bar normalne reklame imaju efekta na nas ljude, ali kakvog li efekta mogu imati one za koje uopče ni neznate da postoje? Podsvjesne poruke se mogu koristi kao dio normalnog reklamiranja ili propagande i namjerno su dizajnirane da ne budu svjesno primječene, nego da pod određenim uvjetima djeluju na podsvjest i utiču na kasnija djela i ponašanje. O učinkovitosti takvih poruka se i dalje raspravlja, ali UN je zaključio da su "kulturne implikacije podsvjesnog indoktriniranja velika prijetnja ljudskim pravima u cjelom svijetu", dok su UK, Australija i SAD to zabranile još 1958-me i Kanada 74-te. U muzici imamo naprimjer podsvjesne poruke kad neke pjesme puštene unatrag imaju drukčije riječi ili ispod glasne glavne melodije postoji tiša melodija s drugim riječima.

Uglavnom pronađeno je naprimjer da podsvjesne poruke mogu kreirati upoznatost s novim proizvodima i čak veču želju za te proizvode od onih koje konkurencija proizvodi. Kako piše u linku gore, doktor Karremans je pronašao nakon podsvjesnih reklama piča jedne marke da su ljudi nakon gledanja izabirali baš tu marku u velikom postotku, ALI da oni koji nisu bili žedni nisu imali povečanu želju da piju. Znači neče nas natjerati da napravimo nešto što ne želimo, ali če nam bez svjesnog znanja ubaciti naviku na nešto i pripremiti nas na prihvačanje nečega s čim smo dakle unaprijed upoznati. Te poruke koje su dizajnirane da ih svjesno ne primjetimo, mi ipak primjetimo ali ne pridajemo im pažnju (kao npr prospavamo buku grmljavine, dok nas tiši zvuk telefona/zvona/plača bebe odmah budi, jer mi stalno čujemo, ali mozak razabire važno od nevažnog), a podsvjest sve upija kao spužva, a poslije kad recimo nešto kupujemo, onda nam se čini da je baš ta jedna marka nekako bolja po imenu/boji/štagod i ni ne razmišljamo zašto nam se to čini (a to je zato jer nam je poznata), i to je kad ta sugerirana ideja dolazi iz naše vlastite podsvjesti i utiče na svjesno razmišljanje pri kojem mi mislimo kako smo sami željeli baš to i u tom slučaju nas imaju šah-mat kao isprogramirane robote koji misle da su sami došli na tu ideju.

Ovo sve gore sam morao otipkati tako da mi neki genijalci ne ostavljaju komentare kako ono što ču dalje otipkati nema nikakvog efekta na njih i da je sve bezveze. Naravno opet če se nači "genijalaca" koji če pročitati samo jedan post i ipak ostaviti takav neki komentar, jer misle da su prepametni da pročitaju više. Kao što sam spomenuo gore, ljudi često vole sve jednostavno, ali ako sve jednostavno prihvačaš bez razmišljanja i neda ti se brinuti o tome, onda si ustvari ti taj jednostavan i nemaš pojma što se oko tebe dešava, a zbog mnogo takvih ljudi čemo svi zajedno u dogledno vrijeme nadrljati. Nadrljat čemo zato jer sotonisti vode svijet i kontroliraju čelne pozicije vlasti, velikih kompanija i tome slično, ali zbog njihovog praznovjerja i okultizma, ako smo složni i imamo nešto znanja onda možemo biti svjesni njihovih fora i opreti se njihovoj kontroli.

Ja ču početi stavljati postove o subliminalnim okultističkim forama koje sam zamjetio u mnogim filmovima koje bi same po sebi mogle biti slučajnosti da se ne pojavljuju u tako velikom broju značajnih filmova i to sve više kako vrijeme ide. Krenut ču od slova A, pa svakih nekoliko dana stavim još koje slovo i par filmova da vam ne dosadi čitati previše odjednom, imena če im biti na engleskom jer nisam siguran za prijevod svakog na hrvatski. Nekih se bolje sječam i imaju veču koncentraciju okultističkih podsvjesnih fora pa če biti više detalja, dok ču druge tek nabrzinu spomenuti, za neke znam da imaju fora ali se više ne sječam gdje točno i trebao bi pogledati opet pa ču ih preskočiti ili nakratko spomenuti, a možda čete se i vi sjetiti nekih fora koje nisam zamjetio. Količina filmova s tim slučajnostima če vam dati uvid u koliko nas i to samo kroz filmove pripremaju na antikristov (okultistički) sistem, tako da smo mi ili naša djeca spremniji to prihvatiti kad dođe vrijeme (a mislim da su dobri izgledi da se desi u roku ispod 30 godina). Tako oni polako ali sigurno iskvaruju svijet i privikavaju ljude na fore koje su sotonističke u podrijetlu, ali moram vas upozoriti da nakon ovog ubuduče vjerojatno više nečete gledati filmove isto kao i dosad...

Za one koje čitaju več jedno vrijeme i znaju o čemu se radi, evo malo za prigristi - dvije slike iz jedne scene vrlo popularnog filma Transformers, glavni lik i njegova ženska:


Crni 33 u bijelom krugu na poleđini jakne glavnog lika


Post je objavljen 19.01.2008. u 12:44 sati.