Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/edoga

Marketing

GODINA (Nova, sretna, "!")

Ovim člankom ću samo potvrditi očigledno. Sje*o mi se entuzijazam za pisanje i čitanje. No, osjećam da je renesansni period na pomolu.

Normalno da mi vođenje bloga nije prva stvar u životu. Iskreno, ovaj blog je velikim udjelom tu zbog profita i osobne promocije, nadalje i poradi toga da bi mi njegova moguća ostvarena posjećenost stoga i zarada dali povoda da mu se nadalje još više posvetim. Potpuno promašena formula. Gramzivost, ili drugim riječima ambicije vođene lakim profitom nežive dugo. Iz jednostavnog razloga što je za život potrebna hrana. Prosta anal(n)ogija primjenjena prema prethodnom algoritmu pojašnjava kako moja volja jenjava jer nema oslonac u realnosti, stvarnom svijetu. Pojednostavljeno bi bilo da u zbilji često treba uložiti i više negoli šta se očekuje da ta investicija proizvede.

Ovaj članak je ujedno predgovor za već najavljeni o raskrinkavanju (prvotno predstavljeno kao Internet poslovanje, no to je krivo) sustava prodaje priča o uspjehu i velikoj zaradi.

Ipak je ovaj članak naslovljen kao da ima veze sa božićnim duhom i prijelazom stare u novu godinu. Privatno to držim sinonimom za moderno i urbano praznovjerje.
Jedinu novogodišnju, i poruku u božićnom duhu, uputio bih sa namjerom bojkota istih, jer držim da su to parazitski koncepti na suptilnom i apstraktnom nivou.
Pisaću jednom i tomu.

Post je objavljen 15.01.2008. u 08:20 sati.