Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/gorichanke

welcome to ... BEČ hihihi

ouuuuuuuu jeaaa!
jučer smo bile u Beču i to whole day!
bilo nam je supič, samo da nije tak zima ... zujo
krenuli smo u pola 3 ujutro iz Gorice i u Beč stigli oko 9 ili pola 10 i tako se malo vozikali gradom dok nam je vodič objašnjavao okolo zgrade, pa ulice itd itd itd ...
ugl to je bio lijep razgled grada, no kasnije je uslijedio onaj pješački dio lud i ulazak u dvorac Schonbrunn (kako god se pisao)
neki od nas su bili prošle godine već unutra pa smo mi kratili vrijeme laganom šetnjom u potrazi za Mc'Donald's-om - kojeg smo našli NE bang
kad smo se ponovo našli kod busa krenuli smo u sami centar i tamo još sat vremena razgledavali stari grad i crkve i katedrale, vjećnicu, itd itd blabla
na zadnjoj postaji kod Stefanß Dom-a smo se rastali i bilo je dogovoreno ponovno vrijeme sastajanja za 3 i pol sata.

u toj sekundi kad je vodič rekao da smo slobodni samo je magla ostala oko njega, digli smo prašinu i put pod noge trkom do Mc'Donaldsa! rofl
tamo smo se prvo SVI sletili na wc a onda laganini čekanje u redu dugom o-ho-ho metara da dobijemo klopicu! njaminjamipartyfino
kad smo se napokon napapali (kako tko, neki su se nažderali rofl), "kolektivno" laze smo krenuli u lagani shopping gdje je nastao kaos! ali doslovce kaos! zubo
tolko nas je bilo i tolko smo okupirali dučane da smo se jednostavno nesvjesno morali razdvojiti da ne pravimo tolike gužve.
dvije naj naj naj destinacije bili su H&M i PIMKIE!!! cerek
tamo smo se svi brijem obukli smijeh thumbup
i na kraju smo shvatile da nam je 3 i pol sata bilo premalo vremena da istražimo i pokupujemo sve šta nam je bilo na pameti smijeh

kad smo se našli, i neki su naravno kasnili, svi su se pojavili sa figuricama od balona i bilo nas je baš smiješno za vidit! svatko je imao barem jedan balon u ruci - neki u obliku srčeka, neki u obliku cvijetića, a neki u obliku pudlice. svi šareni, u raznoraznim bojama, izgledali smo ko pravo CVIJETNO DRUŠTVO iz FIFI crtića finozubo

potrpali smo se u bus oko 5 popodne i krenuli domeka. na granici niti jednoj nije bilo problema i sve smo prolazili bez ikakvih čekanja.
doma smo stigli u 10 navečer skroz strgani ...

danas smo se navodno odmorili i sutra nas čeka nastup u Bjelovaru. o tome nešto više neki drugi dan.

a sad slikice....

iz busa i zafrkancija

grad ...i još malo zafrkancije wink

i na kraju
pozzz slovencima kaj su nas pustili prek grane thumbup
pozzz austrijancima kaj su nas ugostili coolhrvatska
pozzz simpatičnom mladom vodiču cerek
pozzz teti Željki i svim suisamaa wavekiss
DODALA MILLY:
pozzz onom dečku sa svemirskim tenkama i onom zgodnom sa trga i svima za kojima smo Grga, Nadia, Barbie i ja slinile...cerekcerek

Post je objavljen 28.12.2007. u 20:01 sati.