RECENZIJA: RADIOHEAD

Radiohead - All I Need.mp3
Kao što sam u jednom od prethodnih postova napomenuo, ostavio sam nekoliko važnijih ovogodišnjih naslova za sam kraj godine, a recenzirat ću ih svakodnevno sve do kraja godine.
Radiohead i njihov sedmi po redu studijski album, In Rainbows, nikako nisam mogao zaobići. Ne samo jer se radi o jednom od najboljih albuma godine, nego i zbog činjenice da sam predstavio daleko lošije rock glazbenike i da su Radiohead bez imalo dvojbe u svojoj kategoriji među najboljima. Ne mogu reći da sam pravi fan grupe, kao ni da sam oduvijek poznavao njihov rad. Pri njihovim glazbenim počecima bio sam dijete, a u pravom smislu doživio sam ih tek tamo prije nekih 6 godina kad me oduševio njihov Kid A. Tek nakon tog albuma otkrio sam zapravo i prethodne radove i izričaj grupe.
4 godine prošle su od prethodnog albuma, a pola od toga rađeno je na novim pjesmama koje su predstavljane na njihovim turnejama, pa su u live izvedbama fanovima poznate, a u svojim studijskim izdanjima pojavile su se prije nekih 2 mjeseca kao download izdanje.
Discbox izdanje objavljeno početkom prosinca uključuje i dodatnih 8 pjesama, a izvrsne interpretacije, melodije i produkcija izbacile su jedan od najboljih albuma godine. Na albumu teško da se može naći loša pjesma, ali izdvojit ću primjerice pjesme Nude, All I Need, Reckoner i House Of Cards. Što naravno smatram nepoštenim prema ostatku ovog odličnog albuma. Ovdje ću ostaviti pjesmu All I Need, koju slušam već jako dugo i koja je jedna od najboljih pjesama koje sam čuo u ovoj godini.
Službeno objavljivanje albuma u prodavaonicama za tjedan dana.
OCJENA: 5

Post je objavljen 25.12.2007. u 20:50 sati.