Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/tehnosavjet

Marketing

Opcija koja Google košta 110 milijuna dolara

Jeste li primijetili opciju na Googleovom pretraživaču pod nazivom Osjećam se sretnim (eng. I'm feeling lucky)? Ta opcija vodi vas direktno na prvi rezultat pretraživanja, no s obzirom na to da se tako zaobilaze oglasi, Google zbog ove opcije gubi 110 milijuna dolara godišnje

Opcija koj Google košta 110 miljiuna dolara

Foto: Google


Pitanje je: zašto, dovraga, Google i dalje ostavlja ovu prilično bizarnu opciju kad zbog nje nemilice gubi novac? Službeni odgovor iz Googlea otprilike glasi: nije sve u novcu.

Naime, jednom davno Google je pokušao maknuti tu opciju, no korisnici su se žalili da to više nije to, pa su je brže-bolje vratili. 'Ne želimo postati previše korporativni i nije nam cilj isključivo zarada', tvrdi Googleova potpredsjednica odjela za pretraživanje, Marissa Mayer.

www.google.com | www.google.hr

Post je objavljen 22.12.2007. u 13:22 sati.