Osvrt na Avete prošlosti...

Image and video hosting by TinyPic

Gradsko kazalište Joza Ivakić Vinkovci i Foto klub Vinkovci
pozivaju Vas

na izložbu fotografija 28. prosinca 2007. u 19 sati u Gradskom kazalištu

«Aveti prošlosti godinu dana poslije»

Te na projekciju kratkog filma «Aveti prošlosti» 28. prosinca 2007. u 20 sati u Kildare's Music Pubu

Dana 28. prosinca 2006. godine održan je, na inicijativu Ivice Duspare, a u organizaciji Gradskog kazališta Joza Ivakić Vinkovci na čelu s ravnateljem Ivicom Zupkovićem humanitarni koncert «Aveti prošlosti». Okupio je punk i rock grupe koje su činile dio poznate vinkovačke glazbene scene u 80-tim godinama. Mnogi sudionici nisu imali instrumente u rukama i po više od 20-tak godina, ali su s oduševljenjem prihvatili inicijativu i do koncerta se doveli u zavidnu formu. Konačno je jedan događaj jako uzburkao Vinkovce, konačno se dogodilo nešto o čemu su svi razgovarali, konačno se za neki događaj tražila karta više. Ipak ono što se dogodilo na sam dan koncerta iznenadilo je sve. Okupio se veliki broj ljudi iz cijele RH a i šire, tako da, na žalost, nisu svi mogli niti ući u kazalište.

Sve je počelo odigranom točkom glumaca kazališta u duhu 80-tih i prigodnim tekstom Gordana Nuhanovića. Razgovore sa svima vodila je Darija Beljo, a prvi su zasvirali the Karambol, zatim The Užas, Majke, Pest Antun Band, Špilšul i na kraju Pogreb X. Publika je bila raznolika, od onih najmanjih do onih u već poznim godinama. Svi su bili oduševljeni onim što su doživjeli. Danas, godinu dana poslije, značaj «Aveta prošlosti» veliki je. Nakon tog koncerta u Vinkovcima se ponovno probudio veliki interes za glazbom i ovaj grad se polako ali sigurno vraća na ono mjesto u svijetu glazbe koje i zaslužuje. Danas se često u razgovoru može čuti kako mnogi vrijeme određuju na ono prije i ono poslije «Aveta prošlosti».
Koliko su Aveti prošlosti utjecali na the Karambol, svjedoči trenutni dizajn koji koristimo

Jedina galerija s Aveta koja je na netu nalazi se na ovome linku!

Post je objavljen 26.12.2007. u 00:00 sati.