Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/skulblaka

Možeš…..Misliti!!!!!!!!!!!!!

Točno mjesec i jedan dan od zadnjeg posta… hehe! A čujte, nisam jednostavno stigla, niti ništa pametno za napisat, a na kraju sam zaboravila (jer jesam zaboravljiva i smotana) i to je to!!! Trebao je post sjest u ponedjeljak, ali …

Ništa spešl do sv. Nikole. Ja obožavam sve te blagdaniće, pa mi je i ovaj bio super, a s obzirom da sam s Framom posjetila i Dom za zlostavljanu djecu, i uveselili ih i doveli sv. Nikolu, baš mi je super dan!!!!!!! Jeeeeeeej
Pa slijedeći dan, znači petak, bio je dan polaska! Nakon kontrolnog iz matematike, i gledanju slika kod Ivane, spustili smo se do A.K.Miošića i tamo čekali bus koji nas je trebao odvesti u Beč. U 12.40 smo krenuli…i vozili se, vozili… preko granice… vozili… sve do 7 km duge kolone kod nekog tunela zbog neke nesreće i tako izgubili najmanje sat vremena… vozimo se dalje… naravno uz piš-pauze…. I uđemo u Austriju… dođemo do nekog hotela. Kad smo skužili da imaju igraonicu i cijev kojom se djeca mogu spuštati, izgubili smo 20min na spuštanju, penjanju, spuštanju, penjanju (inače, idemo u 2.razred gimnazije, hehe) dok nismo krenuli dalje. I oko 8-9 navečer smo stigli u Beč. Odsjeli u najvećoj rupi u gradu- neki šugavi hostel s odvratnim sobama.. neki su otišli u obilazak grada, neki su na to zaboravili..
Izda, Medvedićka i ja koje smo bile same u toj sobi, odnjeli smo jedan madrac u sobu na donjem katu, tako da nas je tamo spavalo negdje 10, a soba ima 4 kreveta i jako malo mjesta… nismo naravno spavali ništa… optužili su nas da smo bili ful glasni, a mi smo se samo smijali…
Dan drugi –subota- je počeo doručkom.. a zatim pokret! Obišli smo jedan dvorac, popili punč… pa smo išli po gradu vidjet neke grobnice, Mozartovu kuću… umrli smo od tolkog hoda (Beč je velik grad)yes… vidjeli smo brdo konja koji vuku kočije… oko pet smo se odvojili jer su neki išle šopingirat po gradu, a drugi u Toranj umobolnihlud… Neznam kako su se proveli ovi drugi, ali znam da smo mi, koji smo išli u taj toranj, nikako nismo mogli nać ulaz u tu zgradu, a profesor nije ni skužio da se otvara svake određene subote (druge, mislim) u mjesecu, a to eek nije bila naša subota… ponovno smo otišli na Božićni velesajam, popili punč, smrznuli se i na odpjegarili do hostela, što nije bilo lako jer smo bili STVARNO umorni.
Vratili smo se, večerali (kako tko) i ponovno išli ča-u Haus der Musik šta smo trebali vidjet u petak, ali… Uglavnom, tu smo potrošili 2 sata. Tko je htio mogao je ić u Prater, gdje sam ja full htjela ić, pogotovo na vlak smrti, ali sam baš bila dobila temperaturu…rolleyes na kraju nitko nije išao u Prater jer je bio zatvoren…
Vratili se se metrom i to mi je bilo baš super i malo smo pješačili (opet), otišli leć i zaspali oko 1-2 sata, ovaj put u se ona grupa od prije raspala na 2 sobe. Ujutro u 7 smo se digli, doručkovali, spakirali, i krenuli busom u drugi dvorac koji je bio baš prekrasan. Imali su prenakićene sobe i park gdje sam dotaknula vjeverice…smijeh full su pitome te vjeverice… malo smo potrošili tamo i krenuli dalje… do nekog djela grada koji je kao iz priče… šaren i neravan… i tamo nam je bilo baš super…hehe
Krenuli smo prema sloveniji…tamo smo se zaustavili u nekom restoranu, pojeli i uvrijedili razrednicu jer nismo poslušali njenu zdravicu koja je bila usred glavnog jela… ddd.. jadnica se rasplakala… ccc…
Na povratku smo gledali film Dobri Will Hunting… i slušali Božične pjesme i razne cd-iće… i došli natrag u Rijeku oko 9 sati… bilo nam je lijepo…

Evo, jučer smo imali dva partija na repertoaru: Božićni koncert i party u Stereu… koncert je bio bolji… kratak ali lijep… 3 benda po 5-6 pjesmica s mojim stilom glazbe, baš super… ali nas je malo bilo, i Miletić je izgledao baš tužno zbog toga… ali dobro… kriv je Stereo. party
Stereo je počeo u 10… u početku je bilo dosadno… onda se Peky skoro rasplakao jer smo Izda i ja htjele ić ča, ali smo ostali do pola 1 kad je muzika prestala jer je netko prezao žice! Rasplesali se jesmo, ako ništa drugo, neki su na nas i suzavac bacili nut (kreteni!)…
Škola je ujutro tako da su svi krepani, umorni…. Bah

Škola je gotova, ljudi, uživajte!!!!!!!!

Post je objavljen 19.12.2007. u 18:46 sati.