PROGRAM je niz naredbi kojima dodijelimo neko smisleno ime. Programe pišemo u editoru. Editor LOGO-a možeš pokrenuti pomoću gumba Edall koji se nalazi u donjem desnom kutu LOGO-a.
Svaki program započinje s naredbom TO, a završava naredbom END. Nakon naredbe TO obavezno dolazi jedno prazno mjesto i nakon toga ime programa. U editoru možemo imati više programa. Važno je da svaki program započne naredbom TO i završava naredbom END.
Pogledaj primjer programa u editoru koji će nacrtati kvadrat:
to kvadrat
fd 100 rt 90
fd 100 rt 90
fd 100 rt 90
fd 100 rt 90
end
Da bi pokrenuli ovaj program moramo njegovo ime upisati u komandni red LOGO-a. Komandni red LOGO-a nalazi se na dnu ekrana. Nakon što upišemo ime programa u komandni red i pritisnemo na tipku Enter na grafičkom dijelu ekrana kornjača će nacrtati kvadrat.
Idemo sada napraviti nekoliko zadataka:
1. Napravi program koji će nacrtati dva kvadrata, jedan pored drugoga i koji se ne dodiruju. Stranica jednog i drugog kvadarata je 100. Programu daj ime KVADRATI.
2. Napravi program koji će nacrtati pravilan šesterokut. Stranica šesterokuta neka bude 40, a program neka se zove LIK.
Sjetimo se: Kod šesterokuta kornjaču moramo zarotirati za 60 stupnjeva, jer je 360/6 = 60. Puni krug ima 360 stupnjeva.
3. Napravi program koji će nacrtati dva pravilna šesterokuta spojena jednom stranicom. Duljina stranice šesterokuta neka bude 40. Neka se program zove DVALIKA.