Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/knjigoljub

Marketing

Na putu prema dolje...



Primjetih jednu zanimljivost kod nove grafičke koncepcije Jutarnjeg lista :

osim što je povećana količina (i veličina) fotografija i reklama (nauštrb teksta, naravno) ekipa koja donosi odluke u Jutarnjem povela se za pretpostavkom da prosječni čitatelj novine lista od zadnje stranice, pa su većinu reklama (koje često zauzimaju čak i cijelu stranicu) smjestili na desnu stranicu. Kod listanja od zadnje stranice prema prvoj pogled naime obično najprije pada na lijevu stranu, gdje su smješteni tekstovi, tako da površnu čitatelju promakne činjenica kako je zakinut, odnosno kako mu je uvaljena povećana količina reklama i fotki.



Inače, ni u današnjem izdanju Jutarnjeg lista nema tekstova o knjigama iz pera Jagne Pogačnik i Dragana Jurka, kojih nije bilo ni u jučerašnjem broju a dosad su obično izlazili ponedjeljkom.
Srećom, postoje čitaonice u javnim knjižnicama a novine se mogu besplatno čitati i u raznim supermarketima, jer za Jutarnji se zaista ne isplati plaćati 6,00 kn (ni 5, ni 4, a bogami ni 3).



Post je objavljen 11.12.2007. u 09:20 sati.