Osoba koja je za sad najviše profitirala od postizborne pat pozicije u kojoj ni jedna stranka nema dovoljan broj mandata u Saboru da formira vladu je Milan Bandić, koji je odlično iskoristio situaciju da u Zagrebu bez problema progura GUP koji pogoduje povlaštenim građevinarima, kao što su Horvatinčić, ali i da najavi nova poskupljenja. Zbog situacije kakva jest, MIlanoviću je potreban svaki glas tako da ukoliko SDP i formira vlast na nacionalnoj razini, Bandić ostaje zaštićen kao lički medvjed jer Milanovićeva eventualna većina ovisit će o svakom glasu. S druge pak strane, ako HDZ formira vlast, Bandiću opet dobro jer Sanader zna da Bandić neće napraviti ništa protiv njega ako ga ostavi na miru da caruje u Zagrebu.
Jedini gubitnici su opet građani grada Zagreba. Današnji Jutarnji list u tiskanom izdanju donio je kratki pregled ostvarenja Bandićevih najava kako će Zagrebački holding pridonijeti racionalizaciji poslovanja. Ukratko, ta „racionalizacija“ se svela na povećanje računa za usluge od gotovo 100%, a Slobodan Ljubičić bahato izjavljuje kako su najnovija poskupljenja tu kako bi slijedeće godine poskupljenja bila manja. Pazite… on ne govori kako poskupljenja neće biti, već da će ih biti, a kao razlog navodi da je holding opterećen plaćama radnika. Nitko više ne spominje racionalizaciju i smanjenje broja zaposlenih, a kako i bi, kad je holding zaposlio još novih ljudi i to više nego što ih je otišlo. Zagrebački holding pretvorio se u jednog ogromnog mastodonta koji svakim danom postaje sve veća rupa bez dna u koju koliko god zagrepčani uplaćivali, postaje sve dublja i dublja.
Spomenimo i još jedan drugi članak u Jutarnjem listu kojeg možete pročitati i na internetu u kojemu se objašnjava kako Bandić laže kad govori da će sve automobile u centru grada smjestiti pod zemlju, što se vrlo jednostavnom računicom pobija. Naime od grada je nemoguće saznati točan broj parkirališnih mjesta u centru grada gdje se planiraju napraviti nove garaže, ali odokativnom metodom kad zbrojite sva nova parkirna mjesta koja bi nastala izgradnjom svih garaža, došli bi do podatka da taj broj ne čini ni 10% sadašnjih parkirnih mjesta na ulicama. Drugim riječima, izgradnja garaža neće ništa riješiti, ali će zato Zagrebački holding ulupati stotine milijuna kuna u izgradnju, dok će građevinske kompanije trljati zadovoljno ruke.
Netko će sve to morati i platiti, no ne brinite... neće to Bandić platiti, već Vi, građani Zagreba.
Post je objavljen 06.12.2007. u 09:26 sati.