Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/cryingplanet

Marketing

Re: Boeing kompanija i antigravitacijske letjelice



Bio sam tamo (Boeing postrojenje) poslovno još 80-ih godina puno puta. Vrata C-39 su (bila) najbliži ulaz. Zgrada s masivnim kompjuterskim uređajima za testne letove se nalazi desno kada uđete na ulaz C-39. Tamo sam bio često kao projektni direktor za sistem uključivanja i isključivanja korišten u testnim letovima kao i u radio tornjevima. Dali su mi moju značku tako da sam mogao tri tjedna dolaziti kada me bila volja.

PODRUČJE KOJE PRIPADA BOEING KOMPANIJI SE KORISTI ZA TESTIRANJE LETJELICA

Postoji hangar koji se nalazi na kraju piste u koji je tada moglo stati 4-5 jumbo jet-a. Nakon što je obavezno testiranje trupa aviona i dijela s krilima završeno, svi su došli gledati zadnje testiranje. Mehanizam je trebao zakriviti krila sve dok ne zaškripi dio gdje se krila i trup spajaju.

To se čuje kao eksplozija. Doduše FAA zaustavi sve 4 stope prije loma dok bi Boingovi nevjerovatni avioni došli do 12 stopa ili više dok krila ne puknu. 757 test je došao do 14 stopa.

PODRUČJE SE KORISTI ZA TESTIRANJE LETOVA

To je glavno područje za polijetanje i slijetanje svih Boeing letjelica. Svaki avion mora proći kroz rigorozne testove. Veliki pijat za pračenje na krovu mjeri stanje svakog dijela aviona u zraku. U to vrijeme su sagrađene letjelice s više od 9 milja dugih narančastih kabela koji su služili samo kao certifikat testnog leta. Nakon što bi test bio gotov, skidali su sve što je narančasto.

Veliki snop narančastih kabela je također povezan i s kotačima. Unutar aviona je postavljeno samo nekoliko sjedala. Podsjetnik prostora je uzet od strane sakupljaća podataka, sistema koji mjeri stanje aviona i «bačavi» koje sadrže vodu i tijekom leta se prepumpavaju da bi mijenjale centar ravnoteže. Sumnjam da je tada još prihvačen moderniji način testiranja ispravnosti aviona.

Pijat može pratiti avion sve do sjevero-istočnog Washingtona i primati niz raznovrsnih podataka sa svakog dijela aviona, uključujući senzore udara koji se nalaze unutar vanjskog sloja. Kada je testiranje gotovo, kabeli senzora su isključeni, a oni ostaju gdje jesu. Tada su izolacija i unutarnji zid instalirani. Avion se očisti, stvai ostatak sjedala i pripremi za isporuku.

Ovaj postupak se provodi na SVAKOM avionu da bi dobio FAA certifikat.

FAA ima svoje urede i na Boeing području.


RADIO SOBA KOJA KONTROLIRA BOEING PODRUČJE

Posotji ogromno stepenište koje vodi do radio sobe koja se nalazi na vrhu hangara, oko 110 fita. Te skale se nalaze unutar hangara. U otvoreni lift van hangara se stavlja oprema, koferi i sl. tako da ih ne morate tegljiti uza skale. Zabranjeno je voziti se tim liftom. Netko treba ići iza kontrolne sobe do lifta i preuzeti stvari.
Vrh hangara je opituran u crvenu boju s bijelim blokovima jer su prije zbunjeni piloti pokušavali sletiti na krov hangara. To baš nije išlo zbog klima uređaja i antena koje se nalaze na samom vrhu.

CRNI TROKUTOVI POSTOJE

Bio sam na Boeing području prije oko mjesec dana. Iako nikada nisam vidjeo ikakve trokutove ne znaći da oni ne postoje. Dobro je poznato da postoje i osobno poznajem jednog čovjeka iz vojnog zrakoplovstva koji ih je vidjeo.

Također znam iz prve ruke da crni trokutovi igraju veliku ulogu u otmicama. Mogu lebdjeti bez ikakvog zvuka i uglavnom samo između 2 i 4 ujutro prije nego se ikakva svjetla na Zemlji počnu paliti. Pitanje je TKO posjeduje te letjelice i ODAKLE su. Uvjeren sam da su ti trokutovi izgrađeni u Boeing postrojenju po uzoru na srušene letjelice koje ne potjeću sa ovog planeta ili dolaze iz budućnosti. Postoje neki izvještaji da su se te letjelice koristile u ratu na Bliskom Istoku i da su ispaljivale kemijske laserske zrake u Iraku. Kemijski laseri uopće ne koriste električnu struju. Potrebni su samo ogromni tankovi i neka vrsta kontrolnog i pratećeg sustava.

Zapovjedništvo vojnog zrakoplovstva posjeduje kolekciju letjelica s kojima ne može ništa napraviti jer uporno pokušavaju primijeniti standardnu fiziku u analizi. To je Hawkinsov tip fizike. Ovo se mijenjalo. Neke letjelice koriste materijal koji se ne nalazi na Zemlji ili se ne mogu popraviti i napuniti ovdje iz nekih drugih razloga.

Izgleda da je postignut kvantni skok od običnih aviona do trokutastih letjelica koji su Boeing kompaniji omogučili Nellis ljudi ili space command. Trokut je najvjrovatnije baziran na srušenoj letjelici koja nije koristila materijal koji se ne može proizvesti na Zemlji. Više od jedne milijarde dolara za svaki, teško je ne povjerovati da tajna vlada (koja naravno ne postoji) posjeduje jednog ili sve te trokutove.

Komentirao sam u jednom od Rense članaka o NASA-i jer ti trokutovi POSTOJE. I jedan dio vlade, o kojem vjerovatno niste čuli ništa, je Space Command. Pogotovo niste čulo o njihovom tim za pretraživanje srušenih letjelica.

Čak i s dobro-stojećom letnom povijesti serije crnoh trokutova TR3, nastavljamo slati astronaute u svemir raketama i oni umiru.

Richard M. Dolan



Post je objavljen 03.12.2007. u 15:12 sati.