RECENZIJA: KYLIE MINOGUE

Kylie Minogue - Like A Drug.mp3
Kylie Minogue - In My Arms.mp3
Preslušavajući novi album Kylie Minogue, na trenutak sam dobio dojam da slušam neku kolekciju singlova. Neću pretjerivati upotrebom izraza "best of", no album je krcat pjesmama koje na sebi nose etiketu potencijalnog hita. Čak nekoliko pjesama izdvajaju se svojom kvalitetom, šarmom i zanimljivošću.
Usporedio bih ovaj album po konceptu i ideji s Blackout Britney Spears. Klupske pjesme, glasovi su na mjestima kompjutorizirani, tu su neki isti suradnici, a svaka od pjesama savršeno bi se uklopila u repertoar one druge.
Obožavatelje Kylie vjerojatno bi mogla uzrujati ovakva izjava, jer ista ipak uživa kultni status (a posebice u određenim krugovima), no ipak ostaje činjenica da je u kritičarskom srazu Britney izašla kao pobjednica. Molim stoga da se drvlje i kamenje bacaju na nekom drugom mjestu, gdje je osobama zanimanje nemati svoje mišljenje, ali i zapakirano i zamaskirati ga promovirati kao nešto vjerodostojno.
Prednost albuma (u konkretnoj usporedbi) zasigurno je njegova raznolikost, produkcija i aranžmani. Kylie nas vraća u 80e, a većina pjesma idealno je prilagođena njezinom senzibilitetu. Mana albuma je ipak nekoliko slabih pjesama u kojima Kylie stupa na područje rezervirano za nekoliko desetaka američkih teen r&b izvođača, a u kojem se očigledno ne snalazi dobro. Ja bih više cijenio album s 8 odličnih pjesama, nego onaj s 13, 8 odličnih i 5 kojima tu nije mjesto.
Među suradnicima tu su Bloodshy & Avant, Calvin Harris, Eg White, Freemasons i Guy Chambers, a kao najbolje trenutke svakako treba spomenuti pjesmu 2 Hearts, te (uz još nekoliko vrlo dobrih) odlične Like A Drug i In My Arms, pjesme koje možete naći ispod slike. Pjesmu Wow predstavit ću odvojeno, budući da je ta pjesma izabrana za novi singl s albuma.
Album X naći će se u prodaji sutra.

KYLIE MINOGUE Wow
Kylie Minogue - Wow.mp3
Pjesma Wow najavljena je kao drugi po redu singl s albuma X. Pjesmu potpisuju Kylie, Greg Kurstin i Karen Poole (Chocolate, Red Blooded Woman; Sugababes), a za razliku od najavnog 2 Hearts donosi ipak prepoznatljivi pop/dance zvuk Kylie Minogue.

Post je objavljen 25.11.2007. u 23:52 sati.