Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/razumibezumlje

Marketing

Ekološke sitnice

U svim većim gradovima izlazi Metro, besplatne novine. Koliko je popularan Metro pokazuju neka istraživanja i usporedbe, što bi se dogodilo kada bi samo čitatelji Metroa iz pojedine zemlje napravili jednu sitnicu.



Kada bi se svi čitatelji Metroa danas igrali sa svojom djecom umjesto da ih ostave gledati TV, uštedjeli bi 6 milijuna kWh struje.



Kada bi svi čitatelji Metroa smanjili grijanje za jedan stupanj u dnevnoj sobi, to bi značilo preko milijardu kilograma CO2 manje u atmosferi.



Kada bi svaki drugi čitatelj Metroa otišao na posao 21.300.000 litara benzina, što je 50 milijuna kg manje CO2 u atmosferi.



Kada bi svi čitatelji Metroa koristili sodu bikarbonu ili ocat za čišćenje, bilo bi 11 milijuna litara toksičnih kemikalija manje u okolišu.



Kada bi svi čitatelji Metroa kupili second hand majicu umjesto nove, uštedjelo bi se 140 milijuna tona vode, koliko se utrši na proizvodnju.



Kada bi samo 1 posto čitatelja Metroa sa standardnog goriva prešao na etanol, svake bi godine bilo 300.000 tona manje CO2 u atmosferi.



Kada bi danas svi čitatelji Metroa uz prilog za ručak umjesto riže pojeli krumpir, emisija CO2 smanjila bi se za 12.5 kilograma.



Kada bi svi čitatelji Metroa za printanje koristili obje strane papira, svakim takvim printanjem spasila bi se 124 stabla.



Kada bi se svi čitatelji metroa ukracali na 40.000 aviona i kada bi svi poletjeli sa jednog divovskog aerodroma u krugu od 200 metara sve bi bilo uništeno.



Kada bi svi čitatelji Metroa posadili drvo, proizveli bi više od 40 milijuna kg kisika dnevno.




Post je objavljen 12.11.2007. u 04:42 sati.