Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/nba

Marketing

I'M A SURVIOR: still perfect Boston Celtics (4-0) @Meadowlands...


Image Hosted by ImageShack.us

Yao Ming (L) from Houston Rockets and Yi Jianlian from Milwaukee pose for a photo by holding a basketball on a press conference Nov. 9, 2007. Jučerašnji susret Houstona i Milwaukeea samo je u Kini privukao više od 200 milijuna TV gledatelja (Xinhua Photo).


!!??!!
Kina ima košarkaša koliko Amerika stanovnika

Košarka je i u Kini postala veliki biznis. Uključeni su mediji, trgovci, pokrenute brojne marketinške aktivnosti. Prema podacima američke Nacionalne košarkaške asocijacije, odnosno profesionalne košarkaške lige, 83 posto Kineza izmedju 15 i 24 godine prati NBA, igra košarku, navija i učestvuje u NBA manifestacijama.

Dopisnik Glasa Amerike iz Pekinga u izvještaju koji slijedi govori marketinškim i komercijalnim potezima NBA na ogromnom kineskom tržištu.

ZAŠTO JE STEVE NASH MVP NBA LIGE??
First 6 games: 23.5pts/8.5ast/4.0reb/3FGs:62.1%/FGs57.8%


Nadmetanja dva protiv dva predstavnici NBA smatraju osnovom marketinške kampanje. Sa više od 35 hiljada košarkaša u 112 gradova širom Kine ti mini-timovi promoviraju osnovnu ideju američke Nacionalne košarkaške asocijacije. Direktor NBA za Kinu Mark Fischer o tome kaže:

- Odmjeravanje košarkaškog umijeća dva protiv dva ima više svrha, ali osnovno što mi pokušavamo je popularizirati košarku. Jednostavno, promoviramo NBA našim poklonicima i partnerima.




TOP 10 PLAYS 10-11-2007


Igrači poput Dong Juna u Kini vide ogroman košarkaški potencijal.

- Kineza je mnogo i to je ogroman prostor za NBA. Yao Ming, Yi Jianlian i Wang Zhi Zhi igraju za NBA u Americi. Oni su zapravo veliki podsticaj za nas, košarkaške entuzijaste.


Prvi kineski košarkaši profesionalne ugovore sa američkim timovima potpisali su 2001. godine. NBA je, medjutim u Kinu stigla mnogo ranije - prvim egzibicionim utakmicama od prije 30-ak godina.

Kineska košarkaška super-zvijezda Yao Ming o NBA kaže:

- Sjećajući se vremena kada sam igrao u kineskoj ligi, moram reći da smo mnogo naučili zahvaljući NBA košarci. Potrebno je učiti i dalje kako voditi košarkašku asocijaciju, takmičenja, marketing. Od NBA se može naučiti jako mnogo.


Utakmice u humanitarne svrhe, a i Yao Ming je bio jedan od organizatora, pomogli su brzo širenje košarke u Kini. Takodjer i prodaju brojnih proizvoda sa oznakom NBA. Sada se prodaju na hiljadam mjesta širom Kine. U posljednjih pet godina prodaja je rasla trocifrenim procentima. Direktor NBA za Kinu Mark Fischer ističe da je Kina postala najvažnije i najrazvijenije tržište NBA izvan Sjedinjneih Država i dodaje:

- Nadamo se, da ćemo u saradnji sa kineskim ministarstvom sporta i Košarkaškom asocijacijom biti jednog dana uključeni u stvaranje profesionalne lige u Kini.




MICHAEL JORDAN, MVP - ALL STAR GAME 1988., CHICAGO: Just a good time here with MJ shooting 74% for 40pts for the second highest All-Star scoring game in history (Wilt has 42). MJ with his standard proclivity for spectacular improvisation around the rim was in full view here. No more words are necessary for this one.


Kineski sportski zvaničnici procjenjuju da Kina ima oko 300 miliona košarkaša, otprilike koliko Sjedinjene Države imaju stanovnika. A broj Kineza, zaljubljenika u košarku, raste. Zbog veličine tog tržišta u NBA će i dalje vrlo ofanzivno planirati nove košarkaške i poslovne poteze na kineskom tlu.


VOA News



Post je objavljen 10.11.2007. u 20:04 sati.