Uvijek sam imao problema s automehaničarima. Kao da se nikad nismo razumjeli. Stjecajem okolnosti, došao sam do dokumenta gdje se profesionalni vozač žali na novokupljeni motor firmi u kojoj ga je kupio. Pažljivo proučivši taj dokument, shvatio sam da je nerazumijevanje između mene i mog mehaničara poslijedica moga nepoznavanja gramatike jezika kojim se šoferi i mehaničari služe, pa u ovom postu prilažem taj dokument u svrhu poučavanja iste gramatike nas mehaničarski neukog puka, kako bi mogli u budućnosti ravnopravno razgovarati (i pregovarati) s automehaničarima, proizvođačima motornih vozila i profesionalnim vozačima, a da pri tome ne tražimo mišljenje službenog prevoditelja ili sudskog vještaka.
PRIMJEDBE NA MOTORU XXX LLL
Volan se odvaja od Forćele.
Forćela neučinkovita Sigurnosti i udobnosti pri vožnji.
Kada se gura na ler ne izbaci u neutral već na ler je ukopčan i balinjere koče i urlaju.
Volan i šasija nisu u ispravnom stanju .
Zadnji desni pogonski Točak nije simetričan prema Prvom točku Pravac Točka prvi kraj točka ide u desno zadnji u lijevo,nagib točka je neispravan i sam natur točak je tako u neispravnom stanju a isti je Pogibeljan za Vozača jer takav kakav je nije za Vozit siguru vožnju .
Getriba se Grije više nego je normalno i prilikom vožnje uključuje vibraciju i trenje volana što prenaša na ruke i malu kičmu vozača Motora.
Zadnja kočnica nije pouzdana niti je ispravna ne koči postepeno nego nekoči ili Blokira ni jedno ni drugo nije i nedaje sigurnost normalnog i sigurnog kočenja svako naglo kočenje ne može motok ostavit vertikalno i bez naglog zanašanja ,Provjerit skinit promijeniti a ako nemože se ukloniti novi Motor.
Prvi Točak treba rješiti tako da bude Siguran i Udoban za vožnju Volan u Vožnji se nesmije Odvajat od šasije i Lupati,jer u nekim sekundama i manerviranja biranje smijera kretanja moše biti koban za vozača i suvozača moje zapažanje je Točno . i Profesionalni kolega moji.
Na čep dodatnog ulja Selena (Rezervaru) izbacuje Ulje.
Čep Spremnika Benzina je nefunkcijonalan nie usklađen nedorađen sa Grlon Spremnika.
Neznam imali Akomulator svoju Snagu izraženu u Amper Satovima .
U Vožnji pri smanjenju brzine i u vožnji pod minimumom ostaje bez Svijetla za osvijetljenje Prpmetnice kudase Kreće vozilo, Svijetlasu da služe za rasvj etu Prometnice i u Gradu i van Grada bez razlike dali je Prometnica osvijetl ena ili nije . Svijetla moraju Ispunjavat Svijesko Europske Standarde osvijet lavanja Kretanja MOTORA na svim putovima kako se oni zvali Ulica ili Auto Cesta.
Na MOTORU je Stari Feral promijenit novog .
Zadnji amortizer promijeniti obavezno svaka i najmanja rupa ozvoni u kičmi i glavi.
Molim vas da sve ovo pregledate pa makar ga vi morali svega raskomadat komad po Komad jesam platio Kupio novo i Siguro Vozilo Što ovi Motor nije .
Ako se nemože okloniti Kvarovi i izvršit Zamijenu Djelova stavit Novo i Mtor da odgovara Projektantu Tipa XXX LLL
Krajne Novo vozilo XXX LLL PO NACRTU PROJETANTA .
Unaprijed Tahvaljujem daćete postupit po mojim Zapažanjima a i drugo što ja neznam vi Znate oklonite ako je moguće uz sve sigurosne mijere,ima nas u Selu par Prijatelja koji smo srasli sa Motorima Velike jakosti i raznih Osobina pasmo Ovaj motor provozila ka štik prova,A Zapažanja su nam na istim Nedostacima Motora IDETNIČNA i TOČNA.
Štovanjem cijelom timu a posebno Izvođaču oklanjanja Nedostataka na motoru koji je Tvornica Ispustila Kontrolirati !?
Vlasnik Motora N.N.
Post je objavljen 08.11.2007. u 01:14 sati.