Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/malaanja

Marketing

Paralela između predizborne kampanje i najveće investicije Grada u posljednih 50 godina


Od danas pa svaku srijedu u tjednu na našim stranicama bloga možete čitati o aktualnim temama vezanih uz zdravstvo, politiku i humanost. Povezati ćemo sve tri teme i povući paralelu jer iako su to tri različita resora uvijek se i humanost i zdravstvo vežu uz politiku.
Današnja tema je predizborna kampanja te najveća investicija Grada u posljednjih 50 godina.
Sad se pitate kakve dodirne točke ima predizborna kampanja i dotična investicija. E pa ima i te kako ima. Svaka stranka će potrošiti silne milijune na predizbornu kampanju.
Tjedan dana prije službenog početka izborne kampanje zemlja je osvanula oblijepljena jumbo plakatima s kojih stranački prvaci šalju biračima svoje poruke uoči izbora.
Ne moramo ni govoriti koliko ti jumbo plakati koštaju.
Nadalje, neki lideri stranke unajmljuju aute za kampanju. Gradonačelnica Bjelovara i šefica HSLS-a gđa. Đurđa Adlešić unajmila je plavi Suzuki Swift od Auto kuće Pupek za potrebe predizborne kampanje. Iznos najma će se znati nakon dvadesetak dana kad se obračunaju dani i prijeđeni kilometri., a tržišna vrijednost ovog Suzukia Swifta je otprilike oko 120.000 kuna.
Šef SDP-a gosp. Zoran Milanović nije bio tako „skroman“ kao gđa Adlešić i za vrijeme predizborne kampanje vozit će se po zemlji u unajmljenom Chrysleru. Koliko će to koštati možete si također zamisliti.Također veliki novci će se trošiti na razno razne predizborne skupove i koncerte. Naravno da će svaki izvođač koncerata bilo koje stranke lijepo omastiti brkove.
Sve u svemu silni milijuni će se potrošiti na predizbornu kampanju a GONG očekuje kompletno izvješće o utrošenom novcu najkasnije mjesec dana nakon izbora.
Ne provjerene informacije govore da će se sve ukupno za predizbornu kampanju otprilike potrošiti između 50 i 100 milijuna kuna.
A što se dogodi nakon izbora. Novci se potroše, unajmljeni se auti vrate, koncerti završe, jumbo plakati se skinu i iza svega ostane veliko ništa.
I sad paralela na ovih potrošenih 50 – 100 milijuna kuna u „vjetar“.
Svi ste čuli za bolnicu Srebrnjak ( i naša Anja se vodi tamo), specijalnu bolnicu za bolesti dišnog sustava djece i mladeži. Za rekonstrukciju te bolnice za koju se kaže da će biti najveća investicija Grada u posljednjih 50 godina, biti će utrošeno oko 40 milijuna kuna. Radovi će početi na proljeće 2008 godine a završetak je predviđen za početak 2010 godine kada bi bolnica Srebrnjak dobila novo krilo i rekonstrukciju cijele bolnice.
Bolnica će dobiti vrtić za djecu koja boluju od astme i autizma, imati će sve dobne skupine i primati će 150 djece. Uz ovaj program roditelji koji imaju djecu autiste moći će raditi i djecu ostaviti u najboljoj mogućoj skrbi. U sklopu vrtića biti će svi potrebni sadržaji poput bazena i igraonice. Nadalje, po prvi puta u Hrvatskoj biti će otvorena i banka tkiva za srce i krvne žile, a operacije prirođenih srčanih mana obavljale bi se u samoj bolnici, a dosad su teži bolesnici odlazili u Linz s sada bi se to radilo upravo u novo izgrađenom krilu bolnice, a i roditeljima malih pacijenata će biti puno jeftinije dijete ostaviti ovdje na operaciji nego ga voditi u Linz.
Bolnica će biti na najvećem stupnju razine, tako da se pacijenti ne očekuju samo iz naše zemlje, nego iz cijele regije. U bolnici bi se zaposlilo oko 200 novih radnika a među njima i veliki tim stručnjaka. Novo krilo će u podzemnoj etaži imati 100 parkirnih mjesta a na vrhu zgrade biti će helidrom veličine 700 četvornih metara.

I tu sad povlačimo crtu i spajamo ove dvije naoko različite teme u jednu cjelinu.
Nama je više nego očito što mi „obični“ građani dobivamo od utrošenih 50 – 100 milijuna kuna u predizbornu kampanju a što dobivamo od utrošenih 40 milijuna kuna u izgradnju novog krila bolnice Srebrnjak, a Vama?

Na kraju još jednog posta, sve Vas grli Vaš mali ali veseli neumorni trio!





Post je objavljen 31.10.2007. u 08:00 sati.