Mirisi stoljeća
Evo nekoliko takvih primjeraka koje je većina žena posjedovala, posjeduje ili je barem malo približila nosu.
LE CLASSIQUE Jean Paul Gaultier
Lansiran 1993. s namjerom da se stvori parfem koji će biti jednako odmaknut i provokativan kao i Gaultierova moda.
Već sama bočica izazvala je mnoge kontroverze i medijsku pažnju.
Temelji se na notama vanilije,sandalovine, ruže, sicilijske mandarine i ruma.
Gaultier je posvetio parfem "kraljici, vili, modernoj amazonki koja nosi korzet napravljen od dječjih snova, idealno ženstven i ultra senzualan."
ANGEL Thierry Mugler
Najpopularniji parfem u Francuskoj, promijenio je sva dotadašnja parfemska pravila.
Za jedne prejak, za druge preekstravagantan.
Tajna njegovog uspjeha temelji se upravo na kontrastu-ili ga mrze ili ga obožavaju.
Započeo je parfemsku revoluciju. Prvi je parfem u povijesti koji je napravljen bez i jedne cvjetne esencije-umjesto cvjetnih nota, Mugler je upotrijebio čokoladnu bazu sa elementima šećerne vate i patchoulli-a.
I pakiranje se odmaknulo od dotadašnjih klasičnih pakiranja svojim zvjezdolikim oblikom.
Unutar svake kutijice parfema nalazi se i pozivnica za priključenje u Angel Circle-klub u kojem članovi mogu saznati još više o svom omiljenom parfemu i postati članovi anđeoske zajednice.
CHANEL BROJ 5 - Chanel
Trenutni "glavni nos" Chanela Jacques Polge kaže kako niti jedan drugi parfem ne bi bio to što je da prije njega nije postojao Chanel broj 5.
Klasik među parfemima, pojam ženstvenosti i prave mirisne raskoši upakirane u jednostavnu, elegantnu bočicu.
Postoje dvije verzije priče o tome kako je prvi Chanelov parfem je dobio ime.
Prema jednoj- pet je bio najdraži broj slavne Coco, a prema drugoj- kad je birala miris, odlučila se za peti uzorak koji joj je bio ponuđen.
Poznata je izjava Marylin Monroe kako u krevetu ne nosi ništa osim Chanela no.5.
OPIUM -Yves Saint Laurent
Nastao je krajem sedamdesetih godina prošlog stoljeća.
Laurent je želio napraviti parfem za senzualne, strastvene žene.
1977. kada je lansiran u javnost podigao je veliku buku i lavinu kritika zahvaljujući opojnom imenu koje je veličalo opasnu drogu.
Saint Laurent je smirio kritičare izjavom kako mu ime objašnjava činjenica da je želio stvoriti parfem o kojem će žene biti ovisne.
TRESOR-Lancome
1990. u Lancomeu su se zaželjeli laganog, "mekog" i nježnog mirisa kojeg će ljudi povezivati uz sreću i zaljubljivanje.
Upravo zato je ovaj parfem među njegovim kreatorima poznat kao "hug-me fragrance" (miris "zagrli me").
Prvo lice Tresora bila je glumica Isabelle Rosselini.
Bazu parfema čine senzualne note vanilije i sandalovine za koje garantiraju da će vas prebaciti u romantičarsko sanjarenje...
NOA-Cacharel
Noa je lagan, graciozan parfem.
Neobičan miris nastao je spajanjem cvjetnih i drvenih esencija.
Ime je dobio prema biblijskom Noi, a odaje počast nevinosti, ljubavi i duševnom miru.
Unutar flašice nalazi se biser koji simbolično predstavlja srce mirisa, a ujedno mu daje i malo magije, jer kako kažu njegovi kreatori: nitko ne zna kako je biser ušao u bočicu ili zašto...
Post je objavljen 15.10.2007. u 20:14 sati.