RECENZIJA: BRITNEY SPEARS

Britney Spears - Ooh Ooh Baby.mp3
I evo ga napokon... Nakon 4 godine, za tri dana u prodaji će se pojaviti novi album najveće pop zvijezde današnjice - Britney Spears. I to ne bilo kakav album. U svim nedaćama koje je doživljavala i proživljavala, uspjela je snimiti svoj najbolji album ikad. I album koji u najmanju ruku kandidira za album godine.
Album je ovako na prvu najlakše usporediti s onim Nelly Furtado, najviše zbog činjenice da ga je uglavnom radio isti čovjek, a onda i zbog činjenice da su obje svoj pop zaokrenule prema malo žešćem klupskom ritmu. I dok je kod Furtado to zvučalo neozbiljno, nategnuto, isforsirano i začinjeno iritantnim vokalom, Spears je napravila ozbiljan i mračan album, na području gdje se najbolje snalazi i koji zapravo najviše i odgovara njezinom senzibilitetu. Ipak, nakon nekoliko preslušavanja, Nelly Furtado daleko je u zaboravu, a Britney potvrđuje zašto je jedna od najvećih zvijezda današnjice. Njezina karizma, slatkasti vokal i muzikalnost privlačili su milijune ljudi i s lošijim pjesmama. Ovaj album podiže ju na neku novu razinu, na kojoj je tek nekolicina istinskih pop zvijezda.
Nate Hills, Keri Hilson, James Washington, Corte Ellis, Sean Garrett, Pharrell Williams i Kara DioGuardi samo su neki od producenata na albumu koji je, slobodno mogu reći, od početka do kraja popunjen potencijalnim hitovima.
Naravno da neće biti lako. Britney se ne pojavljuje u emisijma, nema promocije, nema dobrih spotova. Jedina promocija joj je povremeni (skoro svakodnevni) ispad i ne ide joj u prilog njezin buran privatan život. Ne mijenja međutim činjenicu da je ovim albumom pojela skoro sve albume koji su se pojavili u zadnje vrijeme i pokazala im kako se to radi. Neću uopće izdvajati pjesme, cijeli album obiluje odličnim pjesmama, kritičari su ga redom ocijenili pozitivno, a jedan ističe kako je napravila bolji album od starih joj Mickey Mouse Club kolega, Justina Timberlake i Christine Aguilere.
OCJENA: 5

Post je objavljen 24.10.2007. u 00:22 sati.