Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/lanivea

Marketing

Mirisna sjećanja

...Nadovezujem se na drage mi blogoprijatelje kengija i koru....

Svi mi volimo neke mirise i imamo neke omiljene parfeme...
Ali jeste li znali da je pamcenje mirisa jedno od najsnaznijih vrsta pamcenja u nasem mozgu. Kao one Prustove male madlene... osjetis miris i vrati te tocno u vrijeme i raspolozenje kada si ga vec prije omirisao.

Trenutno imam taj problem sa svojim najdrazim Kenzo parfemom. Jos uvijek mi je divan, ali nekad sam ga uvijek nosila na bivsi posao, i sad kada ga pozelim staviti, na mene se sruci brdo lijepih ali i veliko brdo manje lijepih uspomena. I odmah mi vise nije tako dobar....
Isto tako nikad nisam potrosila jedan Givenchy koji mi je poklonio jedan bivsi, koji se pokazao kao pravi kreten (bivsi, ne parfem), Pa me parfem previse podsjeca na njega. I bocica je jos i sada, godinama nakon njega, gotovo puna i stoji u dnu ormara. Za sjećanje i opomenu.
A znalo mi se desiti i da se namirisem (posebno sa mnogima omiljenim Gucci Rushom) pa mi decki iz okoline znaju reći: Ajme, moja bivsa je imala taj isti parfem....

Zato se, negdje sam procitala, ljudima koji su upravo usli u novu vezu, preporuca da kupe neki najnoviji parfem koji je tek sada izasao, da njihova nova ljubav imala neke lose "flashbackove", te da ne bi losa mirisna sjećanja utjecala na tijek nove veze. Mozda ovo zvuci kao reklama za parfeme, ali ima u tome dosta istine.

Dragi i ja smo to rijesili ovako: zajedno smo otisli u kupnju parfema i kupili jedan drugom novi parfem koji se svidio i jednom i drugom a nije imao nikakve mirisne "tragove". Prikladno rijesenje za nadolazeci Bozic ili neku obljetnicu.... A sad smo se oboje zagrijali za novi CK, pa ce vjerojatno i on uskoro pasti...

Ugodan vikend vam svima zelim.

Post je objavljen 13.10.2007. u 09:15 sati.