Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/adapter

Marketing

Zatvaranje balkona - 3. dio

Ako niste znali, kada poslujete s raznim majstorima, ili nabavljate robu ili materijal koji je potrebno naručiti pa čekati, prethodno se obavezno morate cijepiti strpljenjem!cry zubo

Nemoguće je da svi ispoštuju rokove isporuke ili ugovorenog posla, koliko god se ja trudio sve izorganizirati i unaprijed definirati... Unatoč tome, svejedno sam zadovoljan kako radovi napreduju, iako se pojavilo neočekivano otezanje vezano za PVC prozor koje ću u nastavku opisati.
Jedan od presudnih argumenata za izbor tvrtke 100AL za izradu naše PVC stijene su bili kratki rokovi isporuke. Međutim, ti rokovi uopće nisu ispoštovani. Iako je rečeno da je isporuka i montaža u roku 20-ak dana, evo kako su stvari zapravo tekle:
Prozor je naručen 24.08.2007. godine i pri sklapanju ugovora je uplaćeno 50% iznosa. Nakon 20 dana ni traga na glasa... zovem i pravdaju se godišnjima, gužvom, nedostatkom materijala bla bla bla... napokon, 24.09. me zovu da će prozor biti montiran 25.09.2007. i da dođem uplatiti sljedećih 40% iznosa (preostalih 10% se uplaćuje nakon montaže). I konačno, 25.09. oko podne stižu dva mlađa majstora s prozorom... na prvi pogled dečki djeluju malo neozbiljno ali kroz razgovor ipak otkrivam da znaju što i kako rade... prozorski okvir je postavljen na mjesto i učvršćen pur-pjenom za nekih pola sata...
I onda - šok! mad no zubo
Dok smo čekali da se pjena stvrdne, odlučio sam malo bolje razgledati prozor... provjerih da su krila i stakla ok, ali onda razočaranje kad sam krenuo pregledavati okvir - nađem da je na vanjskom dijelu otkinut komadić plastike na koju je pričvršćena brtva!!!
Mene lovi bijes a majstore lagano hvata panika! burninmad
Napukli komadić plastike stvarno nije velik, otprilike 2 x 0,5 cm ali ipak... Tonito, to-ni-to! belj Naime nismo iskeširali masu love da bi nam nakraju isporučili robu s greškom... zamislite da vam npr. isporuče novi auto, ali s ogrebotinom duž cijelog boka...
Majstori zovu svog šefa (inače taj lik je radio izmjeru, korektan dečko) koji dolazi u roku 20 min. Nakon što je poslikao oštećenje i poslao MMS direktoru, odlučeno je da se cijeli prozor skida i da se radi novi dio okvira (polovica okvira se mora mijenjati). U međuvremenu sam ponudio i kompromisno rješenje - da pukotinu zalijepe originalnim ljepilom za PVC a da nam prebiju preostalih neuplaćenih 10% iznosa. Naime to puknuće je stvarno sitno i uz kvalitetno lijepljenje ne bi utjecalo na funkcioniranje prozora, no na to nisu pristali... možda i bolje tako, kao što rekoh, to-ni-to i ne treba uzimati robu s greškom!
Naravno došlo je i do male napetosti između majstora i šefa, oni se kunu da nisu oštetili prostor kod ukrcaja/iskrcaja (ja mogu posvjedočit da oštećenje nije nastalo pri montaži), okrivljuju majstora koji je čistio PVC nakon varenja... zovu ga na mob i on se naravno kune da nije on... uglavnom, to je njihova stvar i u krajnjoj linije mene se ne tiče tko je kriv... bitno da se nedostaci otklone...
Ponovna montaža je zakazana za 10.10.2007.

U nadi da se ubrzo javljam sa slikama ugrađenog prozora, pozdrav svima...mah


Post je objavljen 09.10.2007. u 16:56 sati.