Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/vesela123

eskurzija......

Nakon dugog vremena dugo ocekivani post o eskurziji…pa bilo bi red da počnem..
Krenili smo 3.9 tj u ponediljak u 6 sati popodne…onako nestrpljivi sili smo u autobus, s nama su bili frizeri…..Vrime do resnika je brzo proletilo, dosli smo tamo u onu luku i onda je nastala neka procedura oko karata i tako kad smo svi sili u avion bili smo uzbuđeni jer je nekima to bio prvi put da se voze avionom…AL bilo je sasvim normalno je da je malo bilo pritiska u usima al sve se to izdrzalo…Svi smo nekako bili umorni… i jedva smo cekali doć u hotelu…I kad smo dosli u hotel počeli smo se spremat za vanka…odlucili smo otic na jedno pice koje se oduzilo na njih 5-6..

U utorak smo imali slobodno jutro tako da smo se mogli naspavat, u 2 nam je bio rucak koji nije bio rucak nego hrana za zivotinje ukratko receno.Poslijepodne smo isli u obilazak Barcelone(Sagrada familia, Placa Cataluna, …)…navecer smo opet isli vani…prvo smo isli u disco holywood.. u kojem je bio striptiz……i di je bilo strasno pun k…ljudi .I tu vecer je bilo ludo

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Sljedeci dan smo opet imali slobodno jutro …dok smo popodne isli u obilazak Nou campa…..di je bilo prelipo, znam da ce mirna poludit kad bude citala ovaj post i gledala ove slike….malo nam je bilo 2 ure da ga razgledamo…

Navecer smo imali organizirani patry za sve eskurzije u jednom «discu»di je bilo najbolje i razrednica i profesori su isli s nama, svak je platio po turu pica…to znaci popili smo ih otprilike 8, pustale su se nase pisme ma bilo je preludo, nakon toga skoknuli smo do «tropics» naseg najboljeg diska u kojem je bio house party….a da i ne zaboravim svaku vecer kad bi isli kuci obavezno bi pojeli «ciken ciken» nas mali sendvic kojeg bi smazali u roku sekunde…..Tu večer smo svi malo popili pa nas je taksi odveo do hotela....da ne zaboravim da neki nisu znali ni di su stikle ostavili....toliko o tome koliko smo popili....
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Sljedece jutro smo se svi smijali prisjecajuci se sinosnjeg opijanja….Brzo smo se morali obuć jer smo isli u «PORT AVENTURU» park s brojnim atrakcijama…imali smo slobodno 4 sata jedva smo stigli sve obic…Kate, antonela, martina i ja smo isli na «stampidu,podvodni svijet, colorado boat …«na kraju svega nisam stigla otic na slobodni pad , nakon toga otisli smo na posteni rucak …i kasnije smo uputili prema ostalima…u autobusu je naravno vladala luda atmosfera….Nakon takozvane vecere isli smo FLAMENCO SHOW uz njihovo piće SANGRIU…..Kate je obožavala plesacice…svi smo ih nekako gledali i nakon show-a mogli smo kupit svoje slike ko uspomenu da smo bili tamo….Nakon toga isli smo opet u grad…di je po običaju bilo odlično…

Sutradan smo imali slobodno jutro…nakon ručka išli smo u obilazak MONTSERRATA …, svetu planinu Katalonije sa čudotvornim kipom «crne Bogorodice od Monserrata», poslije smo nastavili put do Barcelone te isli u obilazak katredala i tih stvari…. Poslije toga isli smo gledatNavečer smo isli gledat fontane…..bilo je prelipo…Kad smo došli u hotel počeli smo se spremat za vani po običaju….kasno smo se vratitli…al je bilo predobro…spavala sam po obicaju u sasvim drugoj sobi….

Subota …..imali smo slobodan dan za mali odmor za šoping….nakupovali smo se, a naravno i cjenkali smo se….hehe…Pridvecer smo isli na viteški turnir….jeli smo koku …..kad je to sve završilo došli smo u hotel i počeli smo se spremat za naš zadnji izlazak…..Išli smo u tropiksa di je bila i ostala ekipa….kupile smo majice za uspomenu…kasnije sam ih još dobila par….bilo je ludo, relota je mene i katu cilu vecer častio, sprijateljila sam se s meri koju prije nisam mogla očima gledat, postala sam dobra i s krpom i ovim ostalim komercijalistima…Ma ukratko zadnju večer je bilo najbolje….vracali smo se u hotel s taksiem…došli smo u 7 sati…na brzinu sam se spremila za polazak…
Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Samo uru poslije morali smo svi bit ispred autobusa….krenili smo za doma…Zaustavili smo se u GRASSU uz posjet jednoj od svjetskih poznatih tvornica parfema…..poslije smo nastavili putovanje prema CANNESU, šetnja bulevarom Croisette do Palače od filmskog festivala, potom odlazak do NICE te zajednička šetnja gradom……Nakon toga otišli smo do kneževine MONACO i obišli najpoznatije kockarnice…..kasnije smo se lipe smjestili i nastavili putovanje…..sljedeci dan stali bismo samo kratko na nekim stanicama…
Doma smo došli u popodnevnim satima…

TAG this imageFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
TAG this imageImage Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
P.S nemoram ni govorit koliko su mi falili neki ljudi, prijatelji, momak, roditelji ma svi svi. Bilo je nezaboravno, nešto što ću pamtit cili život…postala sam dobra s mnogo ljudi..Oprostite što ste dugo čekali ovaj post al stvarno mi je dugo tribalo da ga napišem i stavim slike…nisu po redu poredani događaji što su se događali…tako nemojte mi zamjerit….
VOLIM VAS SVE PUNO

I na kraju pisma koju smo cilu eskurziju pivali

Post je objavljen 15.10.2007. u 12:42 sati.