Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mental

Marketing

nepredvidljivost

Kao i mnoge stvari na ovoj planeti, i ove stvari koje spominjem ne idu dobro. Kao aoutomobil su koji također ne ide dobro. Referiram, pak, na snimanje albuma. «Album» je promjenio ime iz «burka» u «demo» jer ispada da ćemo imati najveću količinu pjesama na demo cdu sa boljom kvalitetom nego što mnogi demoi mogu reći za sebe. No nije ni to loše. Ono što je loše je novac koji dajemo za sve te demoe i svi oni neispavani dani kada si razmišljamo što bi sa tim novcem sve mogli, ili što sa njim nebi mogli, ako nas to veseli u tom trenutku ne spavanja. I je li bilo onako zabavno kao što sam najavljivao da hoće? Ne. Ali to je zato što svijet nikad nije onakav kakvog ga zamišljaš, i moja teorija da ako nešto predvidiš da se to neće dogoditi i dalje ima smisla. Uz sve ovo nemam što drugo za reći, osim da nemam što drugo za reći.

Želim vam svima lijepi deseti mjecec.




Post je objavljen 30.09.2007. u 19:25 sati.