Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/berzi1

LUDA EKSKURZIJA

...skinula sam gips prije tjedan danarofl i prošli četvrtak i petak smo bili na ekskurziji u Dalmaciji, išli smo sva tri razreda, 8a, 8b i 8c, svi smo stali u jedan bus na katyes. Sa nama je išlo i šest profesoraburninmad, dva iz tjelesnoga, profe iz kemije i zemljopisa, Karamarkica i Copićka...sobe i nisu bile baš nešto, ali moglo je biti i gore...ja sam bila sa Barbarom u trokrevetnoj sobi, gdje nas je na kraju spavalo pet...Ana, Barbara, Jopica, Lea i ja smo zaspale oko 4 ujutrolud, a digle smo se u 6 i pol...koma...prvi dan smo razgledavali nekakve crkvetine po Šibeniku i Zadru i razgledavali grad...vodič nam se zvao Marko i bio je simpatičansretan...a, baš taj dan je bila utakmica gdje smo popušilihrvatska...večerali smo u hotelu Imperial u Vodicama...gdje je bio dan žalosti zbog onih vatrogasaca...a dobar dan su izabrali za izlet...poslije večere profesori su ostali u restoranu, mislim da su pili kavu ili nešto slično...a nas su pustili da radimo što hoćemothumbup i da u pola noći moramo svi biti u svojim sobama...večerali smo oko 6 i pol, 6.45...oko 8 su već svi bili pijaniparty...blizu je bio market i tamo su nakupovali pive, i neko je od doma donio jeger...popušili su nekoliko šteka cigaretasmokin...porazbijali su boce, razbili su prozor od sobeno...isproljevali alkohol po zidovima...i tako bi oni i do pola noći da ih neko nije otišao cinkat profesorima...i onda je uslijedila racijabelj, ko u ratueek...svi u sobepjeva...i nitko nemaže van do sutra ujutropjeva...drek, još da ih poslušamo?wink...profesori su zvali hitnu nakon sat vremena otprilike, jer je ovima bilo slabozaliven...ali nakraju su samo dva otišli u bolnicunamcor...jedna iz našeg razreda i jedan iz c razreda...on je dobio infuziju i odmah je drugi dan otiušao domanamcor, a ona je ostala sa nama do sutra kad smo otišli doma...drugi smo dan bili na Slapovima Krke i u Sokolarskom centru gdje smo gledali sove...doma smo došli oko 11 navečer...hvala bogublabla da smo imali vikend da se naspavamo i odmorimo...sutra je sjednica učiteljskog vijećayes gdje će se raspravljati o toj ekskurziji...wavemah
KOMENTIRAJTE BLOG...
I POGLEDAJTE SLIKE

Post je objavljen 27.09.2007. u 15:31 sati.