Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mala7julie

Marketing

inspiracija me pukla... napokon...

o komercijalnim i nekomercijalnim bendovima.

riječ "komercijalno" je poprimila negativne konotacije. kao prvo, bilo koji svjetski poznat bend mogao bi se nazvat komercijalnim, jer se sve na kraju svodi na novac. naravno, postoje izvođači koji uživaju u glazbi koju stvaraju, ali morate shvatit da je to u prvom redu način na koji zarađuju.
također postoje ljudi koji to rade zbog slave i isključivo zbog slave. oni jednostavno žele da ih mase obožavaju (i to vjerojatno ima veze s zanemarivanjem u djetinjstvu... wink). tako da imate tri vrste komercijalnih bendova: one koji to rade zbog novca i slave, zbog novca i glazbe, te zbog novca i novca. bend koji svira da bi svirao svirat će i besplatno. dakle, to je to.
"komercijalno" je jednostavno krivo upotrebljena riječ. jedini način na koji bi se ja složila s tim negativnim prizvukom je stvaranje klišejizirane glazbe kopiranog zvuka i načina izvođenja. to su vam oni izvođači koji žele zaradu i popularnost. bez ikakvog užitka u glazbi, u čijem stvaranju vjerojatno i nemaju neki udio: ghostwritersi napisali pjesmu, glazbu skladao opet netko treći, a i glas je najvjerojatnije potpuno lažan (dakle, izmiksan).
zato ne serite da su neki bendovi prekomercijalni. prodali su se jedino oni koji mijenjaju svoj originalni stil zbog zarade. točka. kraj.


Post je objavljen 25.09.2007. u 21:51 sati.