RECENZIJA: JAMES BLUNT

James Blunt - I'll Take Everything.mp3
Loše kritike snašle su novi album Jamesa Blunta. Nije mi to zapravo čudno jer mi je jasan princip po kojem se albumi vrlo često ocjenjuju i svjestan sam činjence da neki ljudi nemaju volje preslušati album više puta, a neke pjesme jednostavno ne sjedaju odmah. Ovaj album upravo je takav. Kad sam ga prvi put preslušao, bio mi je čak prilično loš, Blunt je na momente zvučao gore od loših trenutaka s prvog albuma, a ni jedna pjesma nije imala u sebi You're Beautiful-efekt.
Ali kad malo vratim film, Back To Bedlam (izuzev nekoliko dobrih trenutaka) nije bio dobar album, pa mi se čini da je većina komentara kojima se napada Blunta besmisleno. Prodati više albuma ne bi trebala biti ni smjernica ni cilj, a to je ono gdje mnogi zakazuju vođeni lošim namjerama. Vrlo je vjerojatno da se ovaj album neće prodati ni upola kao prethodni (ne zaboravimo, ipak govorimo o jednom od najprodavanijih albuma u zadnjih nekoliko godina, točnije najprodavanijem albumu ovog stoljeća u Velikoj Britaniji, još točnije- albumu koji se najviše prodao u jednoj godini- čak 2.3 milijuna kopija samo u VB. U cijelom svijetu brojka iznosi oko 14 milijuna!), no treba li to na bilo koji način reći nešto o ovom albumu? Naravno da ne. You're Beautiful bio je trenutak koji se rijetko događa, a još rijeđe kod istog izvođača ponavlja, jer, ako pogledamo, ni jedna druga pjesma s istog albuma nije polučila značajniji uspjeh.

Prije samog preslušavanja albuma u oči naravno upada sam cover. Novinarka časopisa Sun proglasila ga je jednim od najboljih ikad i bila zbog toga kritizirana, no činjenica je da se radi o vrlo originalnom coveru. Sam Blunt inzistirao je da se ne pojavi na naslovnici albuma. Pojavljuje se međutim na 1000 slika od kojih je sastavljena glavna.
U glazbenom smislu, ovaj album prikazuje Jamesa Blunta u malo drugačijem svjetlu. Iako tekstualno i dalje na mjestima slab, ovaj album više je usporen, melankoličan, no važnije - pjesme su malo drugačije usklađene, a album ostavlja dojam cjelovitijeg djela od prethodnog.
Uz malo jače tekstove i nešto bolju interpretaciju, ovo je mogao biti znatno bolji album.
OCJENA: 3+

Post je objavljen 23.09.2007. u 21:35 sati.