Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ludacha9

....maturalac........

Ej.....ljudi!!!!.....evo me.....da vam se malo javim......bili smo na maturalcu.....bilo je ludosmokinpartyparty.........pa ću vam malo napisat kak nam je bilo i šta smo radili............

Prvo su nam rekli da ćemo odsjesti u hotelu "Imperial" u Vodicama......ok....pa su nam nakon 2 dana rekli da idemo u hotel "Bili kaen"....i to je bilo ok.-.....al na kraju nismo išli ni u jedan ni u drugi hotel......nego smo išli u hotel "Miram" u Pirovcu.....i ajde da smo bili smješteni u hotelu, nego smo bili sješteni u bungalovimacrycry.........užas.........dobro.....u srijedu nakon škole, ja i Lorena smo išle u Plodine kupiti nešto za pit.partyparty......naravno, to smo morale sakriti.....kupile smo votku.......al smo i dole još kupovale....heheheh.....u busu je bilo baš super.thumbup.......samo smo se zajebavali.......slušali mjuzu.....itd......prvo smo išli u Zadar gledat neke morske orgulje ajme Bože dosade.......al to šumi....koda ja sviram.nutnut...hehehe...al smo tamo bile u Funky Fishu.......i tamo se nakupovali....i išle smo po dućanima....bilo je super!!!yes........i onda smo opet s busom išli na slapove Krke.......tamo je bilo isto dosadno......osim kad smo dobili slobodno.......Dubi je izgubio novčanik s parama.....al smo ga na kraju ipak našli.......a ovi naši nastavnici nisu nam niš dalinamcor.......dobro, poslije smo se pokupili u te bungalove.....ja sam bila u sobi s Lorenom, Iris i Ivanomcerek......kad smo došli bili smo razočarani sa bungalovima.....al poslije smo se samo zajebavili i nismo dali da nam to upropasti maturalac.....išli smo na večer.....nismo niš jeli jer je hrana bila katastrofa......poslije smo molili nastavnike da nam daju da se kupamo u bazenu.ludlud.......ok, brzo smo se obukli i išli u bazen......al je bilo malo ledena voda.nut....=).....al nam to nije smetalo.....kad smo se okupali....išli smo nazad u bungalove......dogovorile smo se s dečkima da dođu kod nas....na pićeparty....hehehehe.......=)....ali nam nastavnici nisu dali da idemo van iz bungalova.......dežurali su cjelu noć.ludlud......ali nama to nije smetalo mi smo bježali koliko smo god mogli....i ulovili su nas 50 puta al nema veze.headbangheadbang......zadnji put su nas ulovili kod Dominika u sobi, pa su nam rekli da su neke Švabe zvali policiju i da će nas izbacit i da sutra idemo ća!.ludludlud.......ok, mi smo se pokupili u bungalove i čekali da nastavnici idu spavat......u 5 sati smo ja i Lorena išli opet kod Dominika i tamo igrali PlayStation.rofl......al nas je ipak bilo strah da nas ne ulove, pa smo išli ča!....kad smo došli u bungalove, derali smo se.......radile modnu reviju u plahtama i borili se (bili smo sumoborci)........baš smo lude.lud..zaspale smo u 6, a u 6:30 smo se morali dizat.......tako, da smo spavale samo pola sata..........išle smo na doručak i tamo neš jele i pile čaj..njami....a onda smo išli na Kornate....mislili smo da ćemo tamo bit možda 2 sata, a tamo smo bili cjeli dan......išli smo busom do Murtera a tamo smo presjeli na brod.........brodom smo plovili 3 sata.......napravili smo i zastavu od wc papira..thumbupthumbup....heheheh.......tako da smo tamo spavali na podu.....hehehe.....kad smo došli na Kornate....išli smo na neku plažu.....al nam naravno nastavnici nisu rekli da uzmemo kupaće.....pa smo morali gledat njih kako se kupaju......dečki su se kupali u boksericama.....=)cerekcerek....kad smo to obavili opet smo otišli u brod i išli tamo negdje jest.......jeli smo ribu......i salatu....riba je bila baš super!.njaminjaminjami....kad smo pojeli ručak išli smo opet s brodom nazad.......kad smo došli u bungalove, išli smo na večeru......i u trgovinu po Jegerpartypartyparty....hehehe.....=)......kasnije smo morali opet tamo u restoran, jer su nam nastavnici nešto pripremili neki disco, neki ku***bangbang.......bilo je baš glupo........i opet nam nisu dali da idemo van iz bungalova......al su opet neki bježali.......mi smo napravile palačinke.njaminjamifino...moš mislit, uzgorile su nam , pa pa je cjeli bungalov smrdio.ludpartysmokin......uplile smo televiziju......ja, Lorena, i Marija smo legle na kauč i rekle Iris i Ivani da nas probude za pola sata, da idemo kod dečkiju........ali nas one nisu probudile i mi smo zaspalezijevzijevzijevpuknucu....pobudile smo se u 7:10.....a u 7 smo trebale na doručak, tako da smo se na brzinu spremile.....i kufere odnesle van jer smo taj dan išli ča......išli smo u Šibenik.......tamo smo isto išle u Finky Fishcerek.......skoro smo se izgubile tamo po onim ulicama.....užas........al di bi se mi izgubile.......hehe...išle smo u neki Diddl dućan, tamo smo isto nakupovale....al smo tamo izgubile Iris i Majunamcor....mi smo otišle u bus, a one su se izgubile, al smo ih ipak poslije našli......krenuli smo prema Splitucerek....išli smo sa vodičem po gradu a onda su nam dali 2 sat slobodnog......ušle smo u Funky Fish i u McDonald......iako ja ne volim jesti u McDonald's-u.....jela sam McFlurrycerek......baš je super....i drago mi je da smo išle u McDonald's jer smo se tamo upoznali i slikali sa Šemsomthumbup i s curom koja je glumila u Zabranjenoj ljubavithumbup.....baš nam je bilo super!!!!......trebali smo ići i na Poljud, al se igrala utakmica pa nismo moglicrycry.....i zbog toga mi je najviše žao........=).......al oke.....krenuli smo doma........u busu smo se opet zajebavali s dečkima, slušali mjuzupjevapjeva itd.......kad je pao mrak nisu nam htjeli ugasit svjetlo a nama se spavalo, tako da nismo mogli, koja banana......stali smo u Otočcu na pizzunjami.....mislili smo da će bit neki restoran u banani, al je bio baš super......pojeli smo pizzu......pa smo izašli van i kartali se.......onda smo krenuli prema domathumbup......u busu smo se zajebavili, al nam nisu dali da stavimo svoj cd, nisu nam gasili svjetla a i to nam je sjebalo dan.....al oke......moglo je i bolje!......izlet je bio tako-tako.....sjebali su nas sa smještajem......jer smo ga mjenjali sto puta!!!!....al nema veze....evo to bi bilo to!.......evo vam još slikice.......
....ljudi, tnx na komentarima.....samo tako nastavite!!!!.....Volim vas!!!!!.....pozz & kizzzzza.......=)cerekcerekcerekmahmahkisskisskiss

Post je objavljen 16.09.2007. u 23:03 sati.