Govori se o jednostavnom dizajnu karoserije iako je veći dio auta
sav od plastike dobar smještaj i ergonomija tijekom vožnje.
Na haubi se vide rupe zapravo škrge ( sa svake strane 3 komada)
to je sve ukupno 6 to hladi tajanstven motor od 600 konja.
Projekt viper bio je jeda jedini riječ je bila o tome tako da stave
u njega motor kojemu nikad neće nedostajati konja a pri velikoj brzini
da se ne raspadne.
Tako da su svi branici i slično pričvršćeni dodatnim kopčicama.
Znači tu se govori o čistoj klasici klima, cd radio, kožna sjedala...
jednostavan šesterobrzinski mjenjač u obliku golf loprice.
Jedina nova stvar kod ovog novog modela vipera je
Strat/ Stop prekidač stisneč upali se stisneš oped ugasi se.
Pokazivači ljepo postavljeni na glavnoj tebeli brojač okretaja (obrtomjer)
Pokazivač brrine (Max. brzina 320 km/h) i pokazivač goriva dostupnog u rezervaru.
Te tu sa strane ima još i pokazivača za ulje, temp. ulja, bara ulja, temp. vode
i volti u akumulatoru.
A sad čto se tiče motora ima 600 konja, max broj okretaja 5700
spremnik 80 litra, motor se sastoji od dvije polovice ljeve i desne
300 na jednoj 300 na drugoj 2 karburatora i dupli usis zraka
sa 2 turbo pogona.
Za brzo kočenje tu se pobrinuo i Brembo sa diskovima na rupice tako da se nebi
pregrijali i pukli iako je to čelik.
Tako da se još uvijek priča kako je načelnik Sokol Marića kupio
Vipera GT i dok je bio na poslu sin mu ga uzeo da se provoza
otisao na auro cestu i zabio se u kamion auto je bio 100 postotno
u krču a sinu ni jedna ogrebotina.
A za hlađenje motora tu se pobrinuo Viper Cooler sistem
sa dva senzora za preokretanje broja okretaja ventilatora
i senzor za temperaturu radijatora.
To bi bilo to ostavite mi puno komentara!!!
Pozdrav svima!!!
Post je objavljen 10.09.2007. u 19:58 sati.