Obicna nedjelja, isprekidana lupanjem na (g)radilistima-ne, ne delamo umjetnu zvijezdu, nego vani orukopajubetoniraju, nema odmora dok traje obnova, ni doma (tam su valjda prozor menjali na nekoj od susjednih zgrada, a buduci da je udaljenost od zgrade do zgrade pol metra CUJE se) ni na poslu-tu vani menjaju kojih 3 metra (u dubinu) ulice uz glavnu administrativnu zgradu faksa.
Opet skuhal grah-da ne propadnu oni skupi krumpiri, a nasla Mala i nekaj suhomesnatog kaj glumi rebrica (bez kostiju) pa je grah jos potpuniji. Jos dodat da je madjar koji je tu u posjeti nasel kruh, da, pravi pravcati kruh,pa znamo da slijedi gozba :-). Ono, slikica iz zivota expat-a, veseli se grahu i kruhu.
I, naravno, kavi, koju pijuckam dok ovo pisem.
Vani koji stupanj manje od 30 cels, idealno. Jesen se osjeca u zraku.
Citam novine-internetske, jasno-to ne bi smel delati, probava...ali upalo mi u oci par "zanimljivosti":
-vise nije dosta biti "milioner", sad hocemo biti "bilioneri"? Negdi banner s uputama "kako postati blioner". USA $ devaluiral tolko u zadnjih 30 let?
-mediji: lesinarenje je postalo stvarno grozno. A propos McCanns i Madeleine, pa se malo zamislimo nad 10 let unatrag i Dijanom. Mediji su za drustvo ono sto je turizam za zabito selo negdi na obali mediterana: nuzno zlo sumnjive "moralne" (ne)vrijednosti. Jel' bas tolko nuzno? Nesto tu smrdi.
Izgleda da je vrijeme Divljeg Zapada opet ovdje, o-deriiiii, samo sad ne puskom nego medijima. Blju. Usput, ustrajem u svom ne-citanju Vecernjaka i na Vjesniku sam, koji je sturiji ali i manje se trudi infiltrirati sranje, negdi je na nivou BBC-a, sto je granica moje medijske snosljivosti. Da ne slijedim ni to, cul bi za 'rvatsku kad Blanka skoci 2.10 m, ili kad nasi igraju tenis, kosarku, nogomet ili skijaju. To je sve. Daje za mislit...
Nekoliko poznanika iz Japana mi je komentiralo kako sad puno ljudi ide u Hrvatsku iz Japana, dakle, turisticka promocija radi dobro, sve cesce i kinezi znaju di smo. Ali stvarno nisam siguran je li nasa obala u stanju izdrzati i Aziju... Mislim da je odgovor negdje u Italiji, napraviti punktove, turisticke, gdje ce takvi Japanci ili J. Koreanci imati sto vidjeti (s vodicem), jer pojma nemaju sto drugog, nece oni na plazu, pa cuvaju se sunca i doma, a kamoli kod nas! U svakom slucaju izmjena profila se trazi. Oni mogu popuniti onaj pravi hotelsko-razgledavacki dio, preskup i nezanimljiv europskim turistima koji dolaze k nama po nesto drugog, prirodu, more. Treba znati tu razliku unovciti, ako je vec rijec o industriji, a je.
Post je objavljen 09.09.2007. u 09:18 sati.