Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/gloopach

back in the city again...

eto me natrag...nakon ''burnog'' ljeta, opet se sve vraća u normalu...pa da počnem otpočetka...dragi je došo 5.8., naravno avion je kasnio sat vremena pa sam čamila na aerodromu, ali napokon je došao i cijeli dan smo bili zarobljeni u sobi ;))) obavili smo još par stvari u zg-u i krenuli na more sa mojim dragim predragim golficem (koji je btw opet riknuo...o tom malo poslje)

Prva nam je destinacija bila Lošinj. Marta nas je smjestila kod svog frenda, a njemu su još bili neki frendovi, pa nas je bilo 6, taman za zajebanciju. i tak, dane smo provodili uglavnom na plaži ili u sobi gledajući neki film na kompu..

Sljedeći dan navečer krenuli smo dalje u noćnu vožnju prema Šibeniku. uf trajekt nas je dosta koštao, 120 kn nas dvojer s autom, nije tak skupo, al opet...a cuga ili bilo što unutra..ne do Bog da konzumiraš. Macho i King = 26kn!!! katastrofa, al dobro...vozimo se mi tako i ja više nisam mogla izdržat i zaspala sam poslije crikve. i zbudim se, 4h ujutro, Phil spava na vozačevom mjestu, pogledam kroz prozor, kad on se stao sa strane, lijevo magistrala, desno more, i pajkimo u autu. na kraju sam se i pokrila jermi je bilo malo zim zim belj probudili smo se u pol 8, shvatili da smo u karlobagu, i nastavili put. do Šibenika smo se okupali u zadru, u pakoštanima i na murteru na slanici (tam di je vesna pisarović snimila onaj spotić roflbelj). i napokon smo došli u Šibenik, sparkali auto i na brod za Zlarin. mama nas je dočekala sa finom večerom, dagnje na buzaru mmmmmm, a još smo i par dana poslije jeli škampe na buzaru yesnjaminjami

nakon par dana došla je ekipa i počela je zajebancija...opet smo se napili skoro svaku večer, igrali belu u fingacu - dinek i ja smo opet rasturali i tak smo se jedno popodne napili jer smo samo kartali i pili žuju (sad sam se sjetila da sam tad igrala s mare, al nema vezebeljbeljbelj) i ugl. pametni je dinek gledo filmić s pingvinima (ovaj niže dole) i svaki put kad smo ih dobili ili pokupili stih - kaboom!! no da ne duljim, bilo nam je super, odmorili smo se i vratili u zagreb...

no stvar je u tome da je dragi otišo doma...neplanirano..počela sam se osjećat da sam premlada da se vežem tako ozbiljno za nekoga, i to je nejvjerojatnije istina, ali sada kad je otiso (zapravo i prije nego što je otišao) shvatila sam da je on taj sa kime ja želim zasnovati obitelj, izgraditi zajedničku kuću....cijeli život provesti s tom osobom..no, usprkos tome, jos uvijek smo u ''prekinutom odnosu'' a.k.a. nismo zajedno, ali kao da jesmo..u mojoj glavi se nešto jako čudno zbiva. kad smo bili zajedno, samo sam htjela izac van i barit nekaj, a sad nemam volje ni van ić!! a kamoli pogledat koje drugo muško biće..u mojoj glavi je rusvaj. ja to vidim. svi to vide. ali nema pomoći. ne znam, u subotu je motorijada, idem, pa ćemo vidjet kakvo je stanje nakon toga...

i što je najbolje, kad je phil otišao (da napomenem da smo taj dan proveli 5 sati na aerodromu jer je avion toliko kasnio...), počeo je peh. zub mi se upalio i bolio me ko sam vrag, tak da sam već tjedan dana na antibioticima (koje sam zaboravila popit naravno belj i da...GOLF!!!! krenuli tako sanja, mare, vanja, darko i ja u grad ss mojim autom jer manje trosi a i imala sam pun tank. i došli na autoput i oću ja prestić kamion, stavim ga u 4.u i gas, kad ono crni dim iza nas. od kud? pa iz golfa, naravno...bilo je puno teorija kaj se desilo, al taj auto je već bio toliko na rubu snaga da se moralo desit sranje...da skratim motor mi se rasprsnuo...eh da i to je moguće belj

i sad je smo u procesu nabavljanja nekog auta, ako bude sreće, vozit ću hondu....hehehehehe napokon i ja došla na svoje ;) i da zbušila sam si uho, na hrskavici...to je bila priprema, sad je na redu jezičina...mozda malo ušutim onda i ne budem svima dosadnaroflroflrofl i našla sam naušnice honda!! nisu baš pravi znak honde al pravit ćemo se da jesu. joj kad sam ih vidla, morala sam ih kupit, pa to se viđa jednom u životu beljbelj

eto, došla sam do kraja posta, već je bilo vrijeme. idem gledat prijatelje (još mi je samo ostala 10a sezona smokindeadrofl) i sutra kao moram na ispit, al bum vidla oću ić...stay cool ;)

Post je objavljen 07.09.2007. u 01:32 sati.