Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/boric

Marketing

Hrvatska krcma

11.X 1992.
...Kulturne rubrike po novinama pune su pohvala vlastitoj kulturi,pogotovo onoj patriotskoj,sve djeluje tuzno i provincijalno.Provlaci se,u medijima,beskrajan osjecaj samoispravnosti,tek tu i tamo(Feral je,naravno,izuzetak),u
Slikom na sliku,na HTV-u,pojavi se nekakva slabasna sjenka"nepozeljne"informacije,no ubrzo bude prebrisana
"ispravnim"komentarom,iza kojeg je cvrst"sluzbeni stav"i tako se gledalac odmah upucuje,u slucaju da ga informacija zbuni,kako da ispravno na nju reagira i kako da je protumaci.Novine su zamorno jednostrane i jednoglasne,kao da je sve presvuceno u jedan te isti dezen,tako da covjeka gotovo hvata sljepilo,javlja se opasnost da ta jednolikost,zbog adaptacije,na koncu postane nesto sasvim nevidljivo.
(Vesna Biga-"AUTOBUSNI LJUDI(Zagreb-Beograd 1991-1995-Dnevnici)"

Post je objavljen 28.08.2007. u 12:43 sati.