Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/redmoond

Marketing

Microsoft i Open source strategija

Luka je napisao post Microsoft i open-source? Blasfemija! u kojem je nabrojao sve što Microsoft radi, a ime veze s open sourceom. Mene je zanimalo da Luka malo pojasni tu strategiju, da kaže svoje osobno mišljenje. Njegov odgovor je bio dosta općenit i zaključak koji sam ja sveo iz svega toga je da Microsoft podržava te open source projekte zbog toga da se ne može reći da postoji animozitet Microsofta prema open sourceu.

Možda bi mu i povjerovao da se još uvijek ne sjećam Ballmerove izjave kako je open source rak.

Ovako Luka me podsjeća na plavušu koja vam svim silama pokušava dokazati da ju ne ljute svi ti vicevi o plavušama. Ili na Milu Horvat koja uživa dok ruši predrasude o tome da su sve lijepe žene glupe. A nije baš da je superinteligentna ili da je neka nadnaravna ljepotica.

Microsoft se bavi open sourceom zato jer se velik broj njegovih korisnika bavi njime, i to uglavnom onih naprednijih, mislim da ih zovu alpha geekovima. Microsoft prati trendove, a trendovi govore da ne može više đonom na open source i da mora prihvatiti činjenicu da njihovi korisnici koriste i open source i proprietary produkte.

Ono što me razočarava u domaćoj Microsoft zajednici je to što se oni još uvijek drže one Ballmerove izjave, još uvijek idu đonom na open source i još uvijek s omalovažavanjem, prezirno i posprdno govore o njemu. Naravno ne službeno, ali ispod plota će udariti po njemu. I doživljavaju ga kao neprijatelja.

Primjeri: .NET srušio Javu i ŠućMućPaProlij.

Kako ono kažu? Timeo Danaos et dona ferentes. ;-)

Još uvijek čekam nekog iz domaće Microsoft zajednice da neopterećeno i bez predrasuda prozbori koju riječ o open sourceu. Velik broj Microsoft djelatnika podržava i koristi open source produkte, ali ovi domaći nisu među njima. :-(


Post je objavljen 24.08.2007. u 09:09 sati.