Zato što su se pokrenuli i zaista nešto napravili kako bi informacija o njima došla u javnost. Rowling je angažirala agenta koji joj je godinu dana tražio izdavča koji bi izdao knjigu. Mnogi su je odbili. Alex (student) koji je pokrenuo svoju milliondolarhomepage.com kako bi zaradio za studij slao je objave novinarima (press release) dok se novinar iz BBC-a nije "zakvačio" i objavio vijest. Nakon toga je vrijeme provodio radeći intervjue s novinarima dok su mu prijatelji održavali stranicu. Alex je planirao od početka da dobije veliku medijsku podršku jer je vjerovao u svoju ideju i znao je da će to privući oglašivače.
Što radite s vašim idejama koje doma čuče u ladici? Koliko ste truda spremni uložiti u njihovu realizaciju i da ugledaju svjetlost dana? Mnogi ljudi i biznisi su postali poznati jer su željeli postati poznati. Branson (osnivač Virgina) je također svjesno letio balonom utrkivao se brodovima kako bi i promovirao svoju tvrtku. Naravno da ćete puuuuunoo lakše naći klijetne i kupce ako su već negdje čuli za vas nego da ste no-name firma. Barem danas nije problem doći u medije. Sve što trebate je napraviti nešto zanimljivo i obavijestiti novinare o tome. Ali ne vijesti tipa ja sam pokrenuo firmu i očajnički trebam klijenta. Ne smije zvučati kao reklama već kao dobra priča.
Ono što je zajedničko ovim osobama iz naslova je što su imali dobru priču. Harry Potter je zaista odlična priča, a priča o studentu koji si pokušava nešto (milijun dolara) sa strane zaraditi na ovako neobičan način jednostavno privlači medije kao magnet. Svaki dan se otvara stotine tvrtki, ali samo rijetke završe u medijima. Zašto baš vaša ne bi bila jedna od njih. Puno je lakše naći klijenta i dogovoriti posao kada je on već negdje čuo za vas.
Post je objavljen 22.08.2007. u 22:51 sati.