Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/adono989

Everybody skriiiiiim....fils goood...

Ello, ellooo...I'm baaaack. Ipak sam išla na Pag. Ajme bilo je super. thumbup Krenuli smo prošli ponedjeljak oko 9 i naravno da smo prvo otišli u Rev..ipak tata nemre bez jutarnje kave.. smijeh ...Brzo smo došli dole..nije uopće bila gužva...Bili smo u Mandrama...blizu Novalje...to neko maaaalo mjesto sa dva kafića..al su feksi yes ..i tam se moglo igrat biljar, stolni nogać, air hockey....naravno da sam ja odma poludila čim sam to vidla...pogotovo kad sam vidla da se mogu vozit auti... lud Ja nisam znala da Biba ima tolko živine. smijeh 3 pesa i još joj u Zaprešiću ostala činčila il kaj već..a peseki su tak swuatki...a smiješnii...mi smo crkavali od smijeha..Tata i ja smo išli malo u istraživanje i našli smo tak dobru plažu. Onak na početku je faken kamenje al onda počinje pjesak. Beta je rekla da se osjeća ko da je u plavoj laguni.. rofl Baš je bilo zakon. Onda je došo i Mika dole pa smo išli na neku plažu na drugu stranu otoka. Biba je rekla da je plaža fenomenalna al da ćemo morat malo planinarit...da ćemo ići na robinzonovski izlet...i mi kao može, super...E kad smo mi došli i vidjeli kud se moramo spustit meni sve slabo došlo...još je taj dio bio oke al kad smo morali penjat po stijenama....brrr... zaliven Al i to smo preživjeli. Plaža je fakat super...sve pijesak...Kad smo se vraćali doma prolazili smo pored 17 meridijana...baš je označeno kud prolazi i tata i ja ga srušili...rofl al smo ga vratili na mjesto kao da se niš nije desilo..i onda smo pogjegli... hihihi lud Zadnja dva jutra su Betu i mene probudili pesi, točnije Mo (mali mopsić smijeh )...s tim da je kasnije otišla po Reu ( čistokrvni DOĐ - domaća obična đukela) pa su skupa skakale po nama dok se nismo digle. Sve u svemu bilo mi je fakat super...
U nedjelju je bila utrka u Rupi. Bilo je suuuperrr...mislim barem meni.. Katarina, Huka i ja smo se vozile na quadu. Čak smo i Matiju ( Katarininog buraza) vozile neko vrijeme dok ga nismo zgubile. Valjda je skočio.. smijeh ...Neki lik nas je i slikao...a kad smo se vozile tam di je rampa vatrogasci su poljevali stazu pa su usput i nas malo polili... rofl čak su nam neki i pljeskali..Huka ih je zadivila svojom vožnjom...u jednom trenutku smo se čak i na bok digle al to je bilo slučajno...hahhaa...Biba i Mika su otišli dan ranije na trku pa su tam prespavali i ujutro smo ih zbudili...hehe...onda je Miku stisla velika nužda da su on, moj tata i Deda otišli na benzinsku...s tim da si je Mika cijelu rolu papira stavio ispor ruke..i kad su se vratili pita moj tata kakav je wc tam..a kaže Mika: "grozan stari, grozan. Ja čim sam ušo nutra usro sam se" ....ahahahhaha... rofl Kako smo se mi počeli smijat...živi šou...hahha..s njim uvijek neke komedije..
Sad je malo prije Prncho bio kod mene. Full dugo se nismo vidjeli...nije se niš promjenio..još uvijek zgleda isto... smijeh
Opet sam napravila mali slajd šou..ima slika i sa mora i neš sitno sa trke...

pozZz: Peksi feksi, Bodul, Crna, Huka, Katarina, Kresho, Hrc, mala, Luka, Baba brka, Prncho i svi koji mi komentirate...

byeee mah

Post je objavljen 21.08.2007. u 17:54 sati.