Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ninon

Ljetni izleti i pokoja preporuka

Ajme kako vrijeme leti...!!! Proletilo je tako i masu od mog zadnjeg posta... No ajmo se provat sjetit bar najljepših stvari ovog ljeta....
Dakle... u 6. mjesecu sam bila doma - od 22. do 26.6. - kako ja volim reći za taj period - "četri dana raja" - kupanje, sunce, uživanje i odmaranje. smokin Bila sam na Lokrumu nakon 100 godina i ovaj put sam, osim kupanja, htjela nešto i vidjet... Tako smo bili na vrhu, na tvrđavi odakle se pruža fenomenalan pogled, i na Grad, ali i na otvoreno more. Ogroman je osjećaj slobode gore...
Zatim u 7. mjesecu sam odlučila pobjeći negdje jer bi inače do 25.8. u lijepoj nam metropoli, vjerovatno doslovno ciknula glavom. Pobjegla sam s dragim u Starigrad-Paklenica i obišla pola srednje i južne dalmacije u 3 dana! Bilo je fantastično i svakako vrijedno spomena! Hotel u Starigradu je imao 2 zvjezdice, a ispostavilo se da je usluga i hrana na nivou bar 3! Malo smo se kupali, ali more baš i nije za pohvalu na tom području jer je zaljev i sve je nekako mutno... nono Drugi dan smo bili u Splitu kod moje frendice (adio, prijo!), kupali se na Marjanu gdje su plaža, čistoća mora i birc za svaku pohvalu i preporuku. thumbup Treći dan smo bili u Zadru - prekrasan grad s nažalost ne tako dobrim plažama (ili su one dobre jako skrivene), ali sam se okupala na Orguljama i to je bilo cool! cool
Početkom 8.mjeseca pružila mi se prilika zbrisat na jedan dan na Pag i kad sam to čula, nije bilo kao inače "ajme, 'ko će se dignut u nedjelju u 6 i po? ajme ne da mi se putovati 3 sata amo i 3 tamo za 1 dan..." A ne, nije bilo toga! Bilo je "IDEMO!" Tako smo 12.8. bili na Pagu. Na Zrću smo samo popili kavu reda radi... ali ne bih se tamo okupala da mi plate! Toliko ljudi, nesnosan smrad i sve okolo vrvi bakterijama vidljivim oku! bang Mandre su sasvim druga stvar - lijepe plaže, mirno malo mjesto, ljudi dovoljno, ali ne previše i lijepa šetnica uz more, navečer idealna ako vas puca romantika! cerek
Prošli vikend smo se išli s prijateljima naći u Ičiće. Spavali smo u Villi Chiari i to je uistinu mjesto koje vam od srca mogu preporučiti ako želite odmor! Smještena je na brdašcu, nekih 2km od plaže (tako da nažalost kupanje ujutro odmah iz kreveta nije moguće), ali apartmani su svi prije 2 do 3 godine tek namješteni, svi luksuzno i moderno uređeni, vrt je velik, s ležaljkama i roštiljem na raspolaganju, odjeljkom za ispijanje kave, pogled na Rijeku i cijeli zaljev... Prekrasna vila s još boljim vlasnicima - mladi bračni par koji uistinu radi svoj posao iz ljubavi. Vidi se da se razumiju u turizam i da im je zadovoljstvo gosta na prvom mjestu. Cijena - i više nego prihvatljiva! thumbup
Ali definitivno najljepša stvar tek slijedi jer u petak odoh na godišnji! rofl Dubrovniče, grade moj, hir AJ kam! wave

Post je objavljen 21.08.2007. u 17:28 sati.