Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/igrice100

Marketing

The Matrix: Path of Neo




Nakon neuspjelog prvog projekta, Shiny je dobio još jednu šansu. Prvu prokockanu smo još i mogli oprostiti...

Ovako bi trebalo ekipu koja stoji iza ovog naslova

Igra Enter the Matrix prodana je u četiri milijuna primjeraka što je naizgled odličan poslovni rezultat za Atari i Shiny Entertainment, no istina je mnogo okrutnija. Igra je bila toliko loša da su kupci zamrzili izdavače i developere pa čak i čitav serijal koji je mnogima postao zamoran. Najviše pritužbi išlo je na račun nemogućnosti igranja glavnog junaka Nea tako da su autori odlučili napraviti novu igru koja bi Matrixu trebala vratiti staru slavu.
Path of Neo uglavnom prati radnju filmske trilogije, no, osim poznatih scena, velik dio igre čine potpuno novi događaji koji bi trebali rasvijetliti i povezati mnoge nejasne dijelove. Ne kažemo da to ljubiteljima ovog serijala neće biti presudno da odigraju igru do kraja, no imamo osjećaj da su ti događaji samo povod kako bi se igra odužila na više od desetak sati koliko je potrebno da Nea dovedemo do velikog finala.
Početak je obećavajući - protivnici nadiru u valovima u predvorje i ovisno o tome koliko igrač izdrži moguće je birati nivo težine, nakon čega slijedi poznati bijeg iz poslovne zgrade. Isti ne mora završiti neuspješno te nam se prije hvatanja nudi mogućnost da pokušamo promijeniti filmske događaje. Takvih je mogućnosti tijekom igre još nekoliko, no prije njih valja proći zamoran i predugačak trening.
Već u njemu vidljivo je da Path of Neo, osim gomile akcijskih sekvenci koje miješaju uporabu vatrenog oružja i borilačkih vještina, ne nudi apsolutno nikakav izazov koji bi prosječnog igrača tjerao da igru privede kraju. Iako se nivoi odvijaju u različitim okruženjima, sve se svodi na isto - hrpu protivnika koje treba poubijati mecima ili šakama. Nakon toga, malo trčanja, pa opet val za valom. Kao da igramo Serious Sama s pogledom iz trećeg lica kada je o pucačkom dijelu riječ, dok bliska borba više nalikuje potpunom kaosu nego smislenoj igri.
Ne samo da ne znamo tko koga lupa, već se kao najbolja taktika pokazala divljačka rotacija kamere u svim smjerovima i brzinsko pritiskanje tipke miša. Dakako, tu je i poznato usporavanje vremena koje daje šanse za neki od specijalnih poteza, ali ni ono nije garancija da protivnik iste neće blokirati. Kako igra napreduje, Neo stječe nove sposobnosti koje će mu omogućiti nove udarce, no osjećaj kako je sreća važnija od umješnosti pratio nas je od početka do kraja.
Možda i ne bismo bili tako kritički nastrojeni da je grafička strana igre u skladu s današnjim mogućnostima grafičkih kartica, ali što god imali u stroju, vizualni prikaz je očajno loš. Čak i na maksimalnim postavkama ekran je zamućen kao da se radi o igri od prije par godina; očito je izvorna verzija napravljena za konzole i bez dorade prebačena na PC - praksa koju srećemo (pre)često.
Uz više truda na izgledu inačice za PC i doradi borbenih elemenata, Path of Neo nas je mogao barem na trenutak natjerati da se još jednom uživimo u svijet Matrixa, ali je sve ostalo na pokušaju. Jedina preporuka za nabavku ove igre ide zadrtim fanovima koji ionako gutaju sve što u sebi sadrži riječ Matrix, dok bi svi ostali trebali potražiti nešto bolje i kvalitetnije.

Download: USKORO!!!




Post je objavljen 18.08.2007. u 23:36 sati.