Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/mojsvijett

vratio se šime di je bia, vratia se jučer di je bia...kaže da je cili tidan u mađarskoj bia....i da mu je bilo dramaaa

evo da vam se javim...neću brisat blog....ma moram vam isprićat kako mi je bilo....yeaaa....savršeno....
ovako je to izgledalo....
S PETKA NA SUBOTU....00:00 jugov bazen....našli se i ušli u autobus...mahali roditeljima...krenuli....ou yeaaa.....i tako pola ih spavalo, a meni se ne spava...i bili ja i nika se zezale s dičkom i begom....ma drama...neđe smo bili stali, muški igrali se s loptom u 3 ure.....bs....i opet u bus....a onda smo morale ić spavat jer smo pravile buku....hehe....i tako spavale smo do 5 i po ja mislim....a onda su se svi polako budili....ma zajebancija...igrali na karata....jeli....pili....zezali se....ma fenomenalno....i stali u zg u king crossa....alo šoping....ja kupila sebi narukvicu i majicu....dramurina....pojele sladoled i pošle premna mađarskoj....na granici smo stali oko pola sata...zapravo ne znam točno....dok su oni nama zapečatili putovnice itd....ma drama....i tako se vozili do Veszprema, došli oko 18, ali nismo znali đe je hotel....kontamo ja i nika neki loš hotel, ma nešto bezze, ali kad smo ha pronašli....fenomenalan je....stavit ću vam slike hotela i sobe....onda smo čekali ispred hotela da dobijemo ključeve, tamo neki austrijanci skejtali...ma drama...upoznali se s njima....bili soba ispod nas....hehe...stavit ću slike...i tako....upoznali se mi s njima...pričali neš...ugl se zezali....nismo znali kako se zovu, pa smo se derali nešto ala ljepotane, zlato...ja sam čak pjevala pjesmu puž muž vadi roge van....bs!....i tako...saznali kako se zovu...(Nenad i Samuel)....i zezali se bezze....tako nismo se baš čuli najbolje jer su se svi derali po hotelu puni uzbuđenja, ...mislim nije šala biti u mađarskoj 6-7 dana...
i tako zvali nas u sobu, ali nismo mogli jer smo imali utakmicu ujutro, pa se trebalo dizat....kažu oni da se nađemo u 6 sati nisam baš skopčala je li ujutro iliu popodne....prije popodne....i tako....pozz se...i mi se još malo raspremali po sobi...i tako...zezali se ja i nika po sobi....igrali remija, ribica....bs.......imali večeru u nekoj menzi....odmah sam shvatila da će bit problema s hranom...i tako....još se malo dosađivale po sobi, a onda pošle spavat
NEDJELJA...probudili se oko 7, ne znam točno....pošli na doručak, kojio je bio onako...niš posebnooo....pošli na utakmicu, mi smo imale dvije, a muški jednu...ma super....svi smo izgubili....bs!...pošli na objed....užas....vratili se u hotel, tuširanje....odmor....pa se opet zezali s Austrijancima....derali mi se pod prozor da me vole, a ja ih zalila vodom pomiješanom sa ledenim čajem....i tako smijali se....a onda pošli na večeru...koja je naravno bila užasna....nikad većera nije bila baš dobra, tj nikad nisam ni jela ni objed ni većeru...vratili se i opet se zajebavali, ali ovaj put s nekim iz solina s kojim smo pričali preko telefona...ugl taj dan smo skopčali da je telefon besplatan što se tiće zvanja po sobama i katovima, tako da smo zvali jedni druge, pričali s nepoznatim ljudima....
navijali za kuvajt...super....hehe....i bilo je predstavljanje država....derali se...navijali....bio vatromet, bili do mc donaldsa...ma sve super...hehe....
PONEDJELJAK....imali mi dvije utakmice, muški dvije utakmice...naporan dan...stalno se vozili amo-tamo....prije toga doručkovali....mi izgubili dvijhe utakmice, a muški su ja mislim pobijedili obje...hehe....BRAVO!!!...i tako bili na objedu, pošli u hotel....tuširali se....zezali smo se....pošli spavat.....e i vidjeli kako igraju austrijanci....haha....a dobri su...igrali izjednačeno utakmicu....ovaj samuel bio pivot, jednog malog digo u zrak i bacio ga na pod....haha....a lol...dobijo dvije minute....e moj bože...haha....i tako...u hotelu se opet malo zezali....ma sve je drama.....
UTORAK....to je bio drama dan....prvo smo išli u zološki....a drama je....haha....ja kupila sebi pločicu sa škorpionom...savršeno....hehe...kasnije išli u aqua park....savršeno...spuštali se toboganima, stavit ću vam slike tog aqua parka, ma bilo je fenomenalno....zezali se....išli na pizzu, tj ja naručila komad pizze, a ovi mi napravili cijelu...uff....zvala ja dičku, niku, mateu....da mi pomognu...hehe...i tako....tamo je bila ludnica....bili 12-19....ma drama, uživancija....taj dan ni mi ni muški nismo imali utakmice, pa smo se malo odmorili....
SRIJEDA...mi ženske opet nismo imale utakmice, ali imali su muški, pa smo mi išle navijat....bilo je super...hehe...zezale se, promukle...vidjele jednog lijepog golmana....hehe....divan je...zajebavale ga malo....smijo se on, kad smo išli ča javio nam se...hehe....ma super....
muški izgubili obje utakmice...ali dobro....trudili su se...jednu su poveli, ali su izgubili na kraju....uff....i tako...bili na objedu....kasnije smo pošli u hotel na tuširanje i da se malo odmorimo...
nakon toga smo mogli birat đe ćemo....na pravu rukometnu utakmicu ili u šoping...muški su morali ić na tu utakmicu, ali smo se mi odlučile za šoping....međutim kasno smo došle jer su sve butige se zatvorile u 6....jbmt....i tako bezze šetale...bila neka butiga đe je bilo kozmetike, ali i nakita, igračaka, doslovno svega....i tamo kupila sebi privjesak, bratu držać cd-ova....tako bezze....još sam neš kupila, ali neću reć...saznat će se...tj saznat će oni koji to trebaju saznat....i tako, pošli na većeru, pa u hotel....tamo stali vanka, zezali se s ovim iz solina, igrali šege...i tako....ja i marina ležale na skalinima, prilaze nama dvojica i pitaju jesmo li pjane...haha....a moj bože
ČETVRTAK....mi ženske imale utakmicu....u 8 sati....bs....ali pobijedili smo je....ou yea....iza nas muški imali utakmicu, tamo se mi ženske zajebavale s nekim iz kuvajta....svi zajedno pjevali pjesmu mi hrvati, tj ti iz kuvajta su je počeli pjevat prvi....ja sam se valjala kad su počeli pjevat...hehe....muški izgubili utakmicu....pošli smo nakon utakmice na objed jer smo bili jako gladni....mene glava boljela za poludit...popila tabletu i tako....izgubili smo tu utakmicu koja jhe ujedno i bila zadnja, tako da više nismo igrale....hehe....i vratili se u hotel, pa pošli u šoping, tamo kupila još jednu narukvicu i još dosta toga...hehe...ma super...i pošli u razgledavanje grada...mislim spomenika...iza toga na večeru....sve super...vratili se u hotel, morali se pakovat....trošili forinte, tj ove sitne na automate za jkavu, piće itd...to se inače u nas ne može razmijenit...i tako....spakirali se...još se malo zezale...došo trener provjerit sobu....sve je bilo u redu i tako....solidno kako trener kaže...hehe...i tako....
PETAK...doručkovali, uputili se...stali uru i po na granici....ma bs....i tako....došli doma u 23:30....sad ću stavit slike....hehe....ako koga zanimaju detalji, neka me pita, ali kad se vidimo....provale ću neđe zapisat sastrane....vjerujte mi, bilo ih je previše...nika mi je prijatila da će dat otkaz i da će se bacit kroz prozor....no dobro...sad idem stavljat slike....fala na komentarima....komentirajte i dalje, naravnooo....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nika spava sa svojim joškom the gaykissroflthumbup

Dička spava ko zaklanakissroflwink

Marina spavarofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dva austrijanca...hehekiss

Aqua park

Shot with DMC-FZ30 at 2007-08-18
Samuel (ili kako sam ga ja zvala siniša)kiss

Ljepotan....hehe.....Nenadkisskiss

Post je objavljen 18.08.2007. u 13:29 sati.