Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/jajaimojasjena

Marketing

«Siniša Šošo» zabija za pobjedu T-coma

Nova tv-reklama našeg najdražeg monopolista T-coma u njihovoj kampanji «Volim nogomet» već nekoliko dana se vrti na malim ekranima. Gledam ja jučer tu reklamu snimljenu negdje na ulicama Motovuna i među mnogim poznatim nogometnim facama (a pojavljuju se tu i Štimac, Ladić, Vugrinec, Krznar...) na tren ugledah (ili mi se bar tako učinilo) i jednu notornu i živopisnu ličnost s ruba nogometnih i ne-nogometnih terena.
Pogledajte bolje: Onaj ćelavi korpulentni lik u zelenoj majici koji jedan odbijanac na Vugrinecovu asistenciju ramenom, utrpa vrataru Štimcu kroz noge u mrežu, svojom staturom tako neodoljivo podsjeća na nogometnog menadžera Sinišu Šošu. Istog onog Šošu, sinjskog junaka, koji je, osim što je poznat kao skrbnik galofag zvijezde (ne nogometnih travnjaka, već novinskih članaka) Ante Rukavine, imao i zanimljivu kriminalnu prošlost (Sadašnjost? Budućnost?) u druženjima s klanom Petračevih i Miljenkom Žajom Krojfom, ali i jedno ubojstvo na duši zbog kojeg je u zatvoru odslužio sedam od jedanaest dosuđenih godina.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-12

U press materijalu T-coma navodi se «kako je osnovna poruka spota "NogomeT se voli s tribina" što je i poziv ljubiteljima nogometa da dođu na utakmice T-Com Prve HNL i navijanjem podrže svoje momčadi. Spotom se promovira izvorne vrijednosti hrvatskog sporta, potičući razvoj nogometa u Hrvatskoj, fair play igru i povratak obitelji na stadione.»
Ako ono u spotu i nije Šošo (kao što vjerojatno i nije, ali nikad se ne zna) sama činjenica da lik podsjeća na njega ili nekog drugog rabijantnog lika (pa i Štimac je u spotu, zar ne?) i ne ide baš u prilog niti T-comu, a niti HNS-u.
Kažite mi koje su to izvorne vrijednosti hrvatskog sporta, poglavito nogometa?
Odavno već HNS i nogometno-menadžerska bulimenta oko njega smrde na pokvarenu i crvljivu robu koju prosječni nogometni promatrač teško može i okusiti, a kamoli probaviti. Odavno već «Kuća nogometa» u Rusanovoj više sliči na bordel prpošnih prostitutki umjetničkih imena «Vlatka», «Zorka», «Igora», «Branka» ili pak «Zdravka» koje bi teško mogle promovirati moral, pravdu i poštenje. Ili to više nisu izvorne vrijednosti sporta?
Odavno već obitelji na Maksimir zajedno idu samo na druženje u prekrasni park ili Zoološki vrt, a na Poljud samo u šetnju mirnom «Mornarovom» lučicom.
I zato me onaj «Šošo» iz rečenog spota i ne iznenađuje. Upravo je on prava ličnost koja bi mogla promovirati one vrijednosti kojima teži ekipa iz zgrade u kojoj se do prije nekoliko godina nalazilo kinesko veleposlanstvo.
A baš im se u cijelu priču lijepo uklopio i njemački korporacijski div.






Post je objavljen 12.08.2007. u 11:24 sati.