Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/starbuck

Marketing

Vucje godine

Vratih se iz Salzburga. Slika nazalost nema, što i nije toliko negativno. Grad je to koji je u prošlosti zarobljen i na njoj će egzistirati dok je japansko/američkih ekskurzija.

Što Starbuck voli/mrzi prilikom posjete neotkrivenom gradu/državi?

Mrzi: vodiče - ljudske i papirnate. Karte. Preporuke ljudi koji su to pročitali negdje ili čuli od bratića u petnaestom koljenu. Čoporativne izlete, te stvari koje idu uz to - zajedničko druženje, objedi, odsjedanje u istom hotelu, opijanje ispred nekog spomenika, zajednička fotografiranja. Masovne izlete unutar izleta (ajmo sad tamo na ono brdo tamo je super). Prehranu u preporučenom restoranu, ili fast foodu iz neznanja.

Voli: samostalno istraživanje. Eventualno troje, četvero ljudi. Upoznavanje kulture kroz vlastito iskustvo. Upoznavanje lokalnih ljudi i druženje sa njima. Opijanje i fotografiranje sa lokalnim življem. Spontane izlete i prehranu po vlastitom nahođenju. Svoje mjesto u malom caffe baru u centru.

Uglavnom - smatram da čoporativni izleti sa vodičem nude umjetnu sliku grada. Ja želim vlastito iskustvo! Najbolje mi je uvijek na licu mjesta pronaći ljude sličnih interesa: na taj način puno ću bolje ući u, za mene, relevantan život te urbane zajednice.

Da nije tako, ne bih nikad pronasao Stiegl-Brau i podsjetio se koliko fina može biti pečena svinjska koljenica. Njam!

Post je objavljen 11.08.2007. u 15:14 sati.