Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/cnn

Marketing

"Jučer se događalo i nama..."

Free Image Hosting at www.ImageShack.usKao reakcija na objavljene tekstove o zbivanjima u ACI marini Trogir, na e-mail adresu CNN bloga stigao je slijedeći e-mail kojeg prenosimo u cijelosti, a slika u prilogu je scann pisma njemačke čitateljice magazina More u kojemu iznosi svoja iskustva s djelatnicima ACI marine u Trogiru.

Poštovani!

Kako smo i sami na neki način prisutni u Aci marini Trogir i direktno bili ugroženi od ANTE BRODARIĆA, a poradi teme koja će očito izlazit u feljtonima..nažalost, Odlučili smo sami iskoračit, doprinoseći senzibiliranju barem Vas i nadamo se javnosti kad već neće država, uprava ili bolje kazano svima onima kojima je na neki način stalo barem da se ne ponavljaju ovakve slike stanja. Reći će te možda nije uobičajeno vrijeme, iako je sam top sezone, ali neka, barem da se ne zaboravi.

Naime, ovo je priča iz 2006 godine. Nažalost, dijelovi priče i danas se događaju u 2007. kako smo i sami korisnici usluga u ACI marini Trogir. Predmet našeg obraćanja Upravi ACI dd Opatija su bili godišnji ugovori(produženje istih) onda i ove 2007 godine. Iako smo se službeno prvotno obratili gsp.Brodariću koje je naše dopise uredno potpisao i naravno odstranio od sebe, bili smo prisiljeni obratiti se direktno voditelju nautike gsp.Borisu Gaspariniju, danas Edi Karuzi, jer je A.Brodarić, na sebi svojstven način odlučio u nakani jednostavnom metodom oduzet vezove, prekinut ugovor i tako nam onemogućit normalno poslovanje. Iako je Boris Gasperini svojim rukoznakom dana 19.05.05. u dopisu poslanom na ruke A.B., isti A.B. se usprotivio odluci nadređenoga na našu štetu, naravno opravdavajući se da je ''neuredne ''klijente ,doslovce istjerao iz marine. To se može i dokazat jer postoje dokumenta u upravi tj.dopis od 19.05.2005. kada smo se prvi put obratili.

Svojim načinom poslovanja jednostavno napada njemu nepodobne ili po njemu nepoželjne klijente po marini (radi tenisa ). Vjerojatno iz samo njemu znanih pobuda..Isti način i pristup ponovio je i 2006. Godine tako da je čini nam se takvim pritiskom podlegao i gsp.Gasperini Boris, kojemu smo se obratili za pomoć. Moramo naglasiti, da su pojedinim klijentima neugodne i slične vijesti stizale direktno od gsp.Brodarića, što su ovi sa nevjerom prihvaćali kao i način poslovne komunikacije ili etike.

Poznata je činjenica kolika je njegova poslovna etičnost, načinom pa i njegovim osobnim takvim zalaganjem za gubljenje same vjerodostojnosti i nemoći Uprave ACI dd Opatija ispred njihovog danas bivšeg direktora. Svojim ponašanjem i danas, u 2007. godini, iako je umirovljen preuzeo je kompletnu marinu sistemom rukovođenja iz sjene .

Detalj, insceniranjem u njegovoj režiji, 27.03.2006. bezbroj starih klijenata marine su ostali bez mogućnosti pripreme sezone, a pogotovo bez mogućnosti regularnog rada. Iako su svi porezni obveznici, ostali su također bez dobiti, nagomilanih troškova itd, itd. Spominjan datum poradi službene zabilješke koja se nalazi u Opatiji.

Posljedice su velike. Izgubljena dobit svih pa i naših klijenata , kao što je odgovornost ne sklapanja ugovora članak 1084. zakona o obaveznim odnosima (dalje ZOO), N.N.35/05 i članak 1089 ZOO-a N.n. 35/05. narušavanjem prava osobnosti i pravična naknada buduće neimovinske štete, članak.1103.ZOO-a.,itd,itd

Sve to nije dalo naslutiti toliku nezainteresiranost Uprave, rukovodstva kojemu smo se obraćali, naravno u pisanoj formi. Također smo zahtijevali odgovornost takvog njegovog ponašanja. Sve da se izbjegnu možebitne posljedice kako prema vlasnicima plovila, klijentima tako i smanjena nanesene štete.Tražeći ravnopravan položaj sa svim ostalim vlasnicima iznajmljivača u ACI marini Trogir došli smo u poziciju linča naspram onih koje je dotični privilegirao, a dana se i zna poradi čega .

Iako je postojala dobra međusobna poslovna korespondencija kojim povodom je došlo do obrnute situacije, možda Vam je jasno (radi tenisa !!!), svi pa i naši klijenti koji su izbačeni iz marine, moram naglasiti, imali su svu potrebitu relevantnu dokumentaciju kao i plaćene račune. Držimo da je sva negativna korespondencija u marini Trogir nastala poradi zle volje Ante Brodarića, a koje je Upravi društva sa raznih adresa pristizalo nebrojeno puta, Iako smo opetovano umoljavali predsjednika uprave, kao i ostali za koja imamo saznanja pa i naši klijenti. Mišljenja smo bili da nije moguće sagledat problem sa udaljenosti od skoro 400 km, bez uvida u stvarno stanje stvari te se tako držimo i danas.

Ipak svu torturu Ante Brodarića uz velike napore nadasve i upriličenu štetu za koju držimo da je on direktni krivac, svojim neljudskim i neprofesionalnim odnosom prouzročio. Ponavljamo, doprinosimo ovoj Vašoj priči koja ja nadam se pobudila znatiželju svih onih koji ne misle raditi kao on. Sreća je za svih nas koji se bavimo ovim poslom prepolovljena/umirovljenjem, jer očito da su ''opravdani'' postupci jedinke NJEGA naspram kapitala i ugleda koji je uložen. Njegova ZLA volja nije više takvog izričaja.

Šteta koju je prouzročio je možda danas nesaglediva jer je TOP sezona, ali sve dok se ne procesuira, naši klijenti tj. europski gosti i vlasnici će biti skeptični kad se spomene ACI marina u Trogiru zahvaljujući njegovom ''veličanstvu'' ANTI BRODARIĆU, kao i najam jahte za odmor i posjetu ovom području ali i nas poslovnih subjekata ACI d.d. Opatija.

Sa izrazitim poštovanjem!


Post je objavljen 07.08.2007. u 09:40 sati.