Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/vilenjak

Marketing

Križ


U vrijeme kad smo svi još bili video amateri, jedan od mojih prijatelja je snimio kratki film 'Božićna etida' u kojem je miksao slike Gardijskog križa na Mirogoju i blagdanske šoping groznice. Sama ideja me je u prvi mah jako iznenadila. Doživljavao sam ga, naime, kao simpatičnog ali površnog lika. Zadnje što bih očekivao od njega bila bi duboka nacionalna promišljanja.

- I kako si došao na tu ideju?
- Vilenjače, odi jedanput gore pa pogledaj godišta koja su spomenicima okolo. 1973, 1972, 1971, 1970... to su moji i tvoji vršnjaci koji su umrli mladi da bismo mi danas uživali u blagodatima šoping groznice.

Doista. Svake se godine, od te 1995., sjetim tog razgovora.

Oni su umrli mladi.

A mi danas kupujemo na revolving...
...i nas kupuju na revolving.

Cheers!

Post je objavljen 05.08.2007. u 11:50 sati.