Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/sexyandcool88

Marketing

Model-Carrera GT
Motor-V10 atmosferski smješten u sredini, kut cilindara 68°, 40 ventila, glava od lake legure, 4 bregaste osovine u glavi s managementom, spremnik za ulje u kućištu mjenjača
Obujam-5500 cm3
Najveća snaga-410 kW (558 KS)
Najveći okretni moment-600 Nm
Najveća brzina motora-8200 o/min
Specifična snaga-74,54 kW/l (101,45 KS/l)
Prijenos-Pogon na stražnje kotače, ručni mjenjač sa 6 stupnjeva prijenosa, traction control
Podvozje -Sprijeda i straga dvostruka ramena, spiralna opruga s integriranim plinskim amortizerom, stabilizator
Kočnice -Sprijeda aluminijski hlađeni monobloc s 8 klipa, promjer diska 380 mm, straga aluminijski hlađeni monobloc s 4 klipa, promjer diska 380 mm, Porsche Ceramic Composite Brake, keramički diskovi, dvokružni ABS
Naplaci i gume -Naplaci od lake legure sa središnjom maticom sprijeda 19”, straga 20”, gume sprijeda 265 / 30 R 19, straga 335 / 30 R 20
Dimenzije-D x š x v 4556 x 1915 x 1192 mm, međuosovinski razmak 2700 mm, trag kotača 1620 / 1570 mm, spremnik za gorivo 90 litara
Težina-1250 kg
Specifična težina-3,04 kg/kW (2,24 kg/KS)
Performanse-Najveća brzina više od 330 km/h, ubrzanje 0 -100 km/h manje od 4 s, ubrzanje 0 - 200 km/h manje od 10 s


Post je objavljen 30.07.2007. u 14:19 sati.