Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/predstave

Marketing

urota.....

no.124

Sad znam da je urota u igri.
Urota mega filmskih kompanija i različitih casting i inih agencija.

Imaju samo jedan i jedino isključivi zadatak, ne, misiju , a to je uzeti na pik stvarne očajne kučanice i mučiti ih na mrtvo ime raznim biranim oružjima.

Jedan od starijih iz arsenala, brzopotezan ali ubojit i brzo zapaljiv je jamačno primjerak kojeg predočavam na slici.

Image and video hosting by TinyPic

Glava lagano u koso.

Okidač je na ovom primjerku.

Image and video hosting by TinyPic

Pogled, prodoran, upozoravajuči. Taman.
U žrtvi počinje proces samozapaljenja.

--- > Dokaz dugotrajne pripreme i planiranja urote. < ---

Image and video hosting by TinyPic

Strateški namještena tetovaža koja ostaje pokrivena tijekom cijele operacije izaziva u žrtvi cijeli niz halucinogenih epizoda u kojima završetke crnih poteza na vratu doživljava kao putokaze za svoj jezik.

Image and video hosting by TinyPic

U kojima diše u ritmu glavne ženske junakinje i prolazi kroz autosugestivne osjete vručeg daha uz vrat.

Žrtva se smatra dokrajčenom kada se nađe u stadiju totalnog melt-downa što u oružju izaziva želju za ironijom i potvrdom samodostatnosti i samodopadnosti.

Oružje svlada svoju žrtvu vokalnim finishem.

Everybody be cool.
You,

Be cool.


Kučanica leži rastopljena.

Urota uspjela.


Post je objavljen 29.07.2007. u 21:39 sati.