Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ukletazena

Here I came again...

Zaista ne znam kaj pisati, iako sam dobila već par "prijetnji" da napišem novi post, jer nemaju kaj čitati...roflPa dobro..Eto..Provela sam prošli vikend u Gardalandu sa mamom i njezine 2 prijateljice, ono, bilo je ok, malo šugavi hotel prvi dan, tj. više mjesto nego hotel, ali zato je čitav dojam popravio sam Gardaland...Joj, kak je zakon bilo. I ponosna sam na sebe što sam se usudila isprobati sve što nisam prije 2 godine, kada sam tamo bila sa razredom...Groza...Magic mountain, Top Spin, Blue Tornado, Fuga di Atlantide itd. Zakon stvari, al ima jedna caka - ja sam non-stop žmirila...winkNe znam, nisam imala hrabrosti gledati svijet 60 m ispod sebe u velikoj brzini,a nisam htjela izgubiti svoj doručak. Uglavnom...Došla sam doma negdje oko 6 ujutro, jer nam je bio zajeb prevoz iz Zagreba do Čakovca...Došli mi u ZG prije 2, i sad mi odemo na šalter, pa da pitamo kad ono ide bus za ČK. Kad ona nama kaže:"8:20"...O, Isuse Bože...Jebiga, kaj bumo sad..Ništa, pitamo mi za Varaždin, pa nam kaže da ide u 3 i 15..Kao mi ono, sva sreća, simte tamte, i odlučile se odmoriti malo na klupicama na kolodvoru.Kad nam je konačno došao bus, bila sam tak sretna, ali me sreća uskoro prošla kad sam shvatila da su toj kutiji od autobusa otišli amortizeri i da ja neću spavat čitav put, a na 7 sam trebala ići radit..No mercy in my jobnonononoJebiga...I tak ja ono, sva izmorena, došla doma, otuširala se i išla radit..I onda se ja sjetim da je ponedjeljak - sajam kod nas, kad već trgovke čekaju od pol 7 vure na kavu, jebate. Sigurno ih ne bum posluživala prije radnoga vremena, pa da mi se i na trepavice postave. I onda meni šef javi da sam ja cijeli dan.Ja sam mu probala objasnit da ja to ne bum izdržala, da je to do 23+, , i da nebrem već gledati, al nije uspjelo, pa sam morala odraditi i to. Sljedeći sam dan trebala raditi popodne,al mi je onda javil da sam slobodna, pa sam odmah iskoristila priliku da odem k Sunčeku..No, tam sam bila kojih sat i pol, da bi me zvala mama da me treba i da dolazi po mene...Baš sam v kurcu bila radi toga, još kad je na veliko počela govorit za nekog mog potencijalnog cimera u Portorožu..Joj, joj...Ja sam Davora sam tužno i živćano pogledala, jer zaista mi nije do toga da ja sobu dijelim s muškom osobom, koliko se god to nekome smiješno činilo. Meni nije.

I tak..Situacija doma je veoma loša, kuća je živa strava koliko to ništa ne funkcionira, tata je u kurcu jako, mama se provodi, a od seke ni glasa. A ja radim, često po cijele dane. Ne znam kaj više napraviti..Nemam vremena za kuću počistiti, a oču bit i s dečkom. Prejebeno...burninmadburninmadNe znam kak bu se sve to završilo...

A ja i moje sunce...Super funkcioniramo zajedno, jako jako jako se volimo, on mi uvijek dojde, pa ga ja namjerno zadržavam da bude skoro pa i do pol noći jer mi vrijeme s njim prolazi abnormalno brzo. Groza koliko to leti.

Ništa, a sad idem spat jer sam jako jako umorna i obećajem da ću drugi put ostavit slike iz Gardalanda, sad ih nemam..
PozZ svima, Sunce, pusa:) Volim tecerek

Post je objavljen 26.07.2007. u 00:52 sati.