Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/aktualnidogadaji

Marketing

Kroz Modu i ljepotu

Inače ne čitam takve časopise niti pratim takve rubrike po portalima. Pošto ovih dana imam vremena na pretek, bavim se i onim netipičnim za mene. Moram priznati da je efikasno jer osim ubijenog vremena na čitanje u paketu gratis dobijem i par minuta vrtnje po glavi potencijalnih rečenica koje bi uputila akterima iz članka.


Članak prvi: Ja nisam plastična torba

Koliko je cool biti “zelen”, odnosno ekološki osviješten? Ako sudimo po shopping histeriji koju je kod kupaca u Aziji i na eBayu izazvala najobičnija platnena torba za kupnju koja košta od 10 do 15 dolara s natpisom “I’m Not a Plastic Bag” - biti ekološki osviješten je modni trend sezone.

Žao mi je ljudi, odnosno trendseterica koje ne kuže koliko propuha u glavi imaju. Žao mi je ljudi kojima je ekološka osviještenost trend. Žao mi je cura koje misle da su strašno cool ako imaju torbu na kojoj je neka super-pametno-dubokoumna parola. Žao mi je cura koje misle da je dovoljno paradirati s trendy torbicom da bi bio pametan i osviješten. Žao mi vas je.


Članak drugi: Mrziteljica crocsica koja ih melje u sokovniku
Osamnaestogodišnja studentica i njezin kolega Vincenzo Ravina postali su planetarno popularni, ali i ozloglašeni zbog svog sitea čiji je cilj eliminiranje crocsica. Njihove primjedbe na crocsice prenijeli su brojni utjecajni mediji, kao i nekoliko modnih blogova. Site su napravili prošlo ljeto nakon što su na jednom festivalu primijetili da mnogo ljudi nosi crocsice.

Mnogi će joj zapljeskati jer uništava, njima, nešto jako gadno i neprobavljivo te neshvatljivo kako je postalo trendy. Ali mlada dama i njen kolega samo su našli načina kako doći do profita. Naime:
Osim toga, počeli su prodavati majice “I Hate Crocs” i već su prodali oko 200 komada.

Svaka čast. Pljuvanjem namamiš ljude i uvjeriš ih da si cool pa otisneš glupastu parolu na majice i zarađuješ na naivcima. Skidam kapu.


Članak treći: Penelope i Monica Cruz predstavile vlastitu kolekciju odjeće za Mango
Kad se jednom proslaviš, otvorena su ti mnoga vrata i još dugo vremena možeš živjeti na staroj slavi. Trenutno je in biti u dizajnerskim vodama. Linije parfema, odjeće, cipela namijenjeno ljudima s prosječnim primanjima. One bogatije će primamiti ime. Po čemu je sposobnija jedna Kate Moss od neke mlade osobe koja je pred diplomom ili s diplomom dizajna? Kad vidim tko se sve petlja i dobiva takve velike projekte bude mi žao ljudi koji su tukli fakultet iz struke.

Post je objavljen 25.07.2007. u 22:11 sati.