Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/drakonnelvra

Yo!

Yo ljudi! Jebote jučer je bilo baš ludo! Prvo smo išli čistit apartman(Pavlet, njegova cura Mare i ja), ono, prije doručka, prije kave, bili smo pospani i bilo je taaako vruće... Užas, i nekaj ne valja s bravom pa se teško vrata zaključavaju i otključavaju... Yikes... I onda ful umorni natrag doma na doručak, pa na kupanje. Ustvari, nismo odma išli na kupanje nego smo prije malo obilazili Crikvenicu, Mare je trebala nove šlape za plažu a Pavlet joj je kupio i hrvatski broj za mobitel. Na kraju smo nabasali na jednu trgovinu gdje radi Dannyjeva mama i ižicala sam Pavleta sto šezdeset kuna da si kupim japanke (havaianas, crne sa srebrnim zmajem cool cool), baš su lude. Pa na sladoled (poklopala sam jedan kup od višanja), i do auta. I onda smo išli na kupanje na bribirsku. Čovac voda je topla ko pišaka. I usput sam imala grč u nozi. U biti dva u jednoj i još jedan u drugoj. Jel to fizički moguće? Očito je. Pa smo išli doma, a Pavlet je otišo čekat Josipa. Turisti su imali problema sa bravom, pa je bilo zbrke oko ključeva. Onda smo tamo negdje oko deset navečer otišli smo na večeru u dugu. Ja klopala lignje, Mare neki pileći file a Josip i Pavlet neku platu šefa kuhinje. Nisu mogli pojest, pa imamo još za danas kilu mesa. Onda smo krenuli nekamo na piće al je Josip ustanovio kako je izgubio novčanik pa smo se vraćali i tražili ga... Ufff... Pa smo stali na benzinskoj i kupili kolu i pivo za doma( već je bilo pola jedan, a meni se nije spavalo jer sam popila jedan Burn(čovječe, to je onako jarko žute boje, a ima okus ko malo presladak Sprite))i došli doma i ja i Mare gledale slike sa Sicilije a ovi se naljevali pivom na terasi... I onda sam tamo u pol tri išla spavat, a vruće, a komarci svuda, nemreš se pokrit da te ne grizu jer je vruće a prozor otvoren, ajme mene, da je bar po noći hladnije da se može spavat... Užas.

P.S.:E deda znam da čitaš, ja ću doć u nedjelju tj sutra tako da znaš Pavlet će me dopeljat i htio si suvenir sa kampiranja pa bum ti ga dala.

Post je objavljen 21.07.2007. u 10:33 sati.