Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/ovisnaonjemu

Marketing

Konačno...

Ljudi ja sam opet jako zaljubljena..cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek.užasno ga volim..kisskisskisskisskisskisskisskisskiss.gledala sam Titanic...pa bum sad pričala stavljala spotove i slike o njemu...obožavam taj film...to je nekaj najbolje ikad snimljeno...ISPRIČAVAM SE LUCIJI I LAURI JER SAM REKLA DA MI SE OSVEĆIVAJU OPROSTITE CURE KRIVO SMO SHVATILE...smijeh...ljudi sad sam jako zaljubljena i vratio se s mora i nije zabrijal sa nikakvom curom sve je prošlo u redu i ja sam jako happy...nisu spavali čak ni u istoj sobi...zato sam jako sretna i sad mu nakon ovog vjerujem...cerek...
Pozz Emmi, Tei, Mateji Ž, Bakšajici, Bodaleckoj, Anji B, Lani, Uni, Vevi, Nini, Jeleni, Nikoli, Košćaku, Vekiju...Kici i naravno celom Bronx-u...i čestitam jako na zabijenim golovima i obranjenim i pobjedi naravno i da sigurno bute pobijedili Kiwi...zato BRONX 4ever hrvatska thumbup party smokin


EVO SAD MENI SIGURNO NAJDRAŽEG DIJELA POSTA...O TITANICU...thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup...


My Heart Will Go On (riječi pjesme)

Every night in my dreams
I see you, I feel you,
That is how I know you go on

Far across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And youre here in my heart
And my heart will go on and on

Love can touch us one time
And last for a lifetime
And never let go till were gone

Love was when I loved you
One true time I hold to
In my life well always go on

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And youre here in my heart
And my heart will go on and on

Youre here, theres nothing I fear,
And I know that my heart will go on
Well stay forever this way
You are safe in my heart
And my heart will go on and on





Ukratko ću opisati brod Titanic i sve što se događalo od početka plovidbe do tog kobnog jutra 14. travnja 1912.

Brodska statistika

Vlasnik: White Star Line
Kapetan: Edward J. Smith
Zastava: britanska
Brodogradiliošte: Harland and Wolff Belfast, Irska
Broj trupa: 401
Cijena: 7.5 milijuna dolara
Dužina: 268.99 m
Bruto tonaža: 46.329 tona
Dubina: 18.1 m
Pogon: tri stroja, tri elise
Snaga: 30000 KS pri 75 obrtaja u min.
Broj paluba: 9- Boat Deck, A, B, C, D, E, F, G, Orlop Deck
Nepropusne komore: 16
Broj čamaca za spašavanje: 20, 2 za 40, 14 za 65 i 4 za 47 putnika
Kapacitet čamaca za spašavanje: 1178
Spašeno putnika: 705
Kapacitet broda : oko 3000 (putnici i posada)
Putnika na brodu 14. travnja 1912: oko 2228

Prvo i posljednje putovanje

Na prvo i poslednje putovanje veličanstvenog broda krenuli su i odgovarajući putnici: britanski plemići, američki industrijalci, sama društvena krema New Yorka i Philadephije. Putovanje je jednako tako privuklo i velik broj siromašnih emigranata koji su žudili za novim životom u Americi ili Kanadi. Posljednje putovanje počelo je u Southamptonu 10. travnja 1912. godine točno u podne. Titanic je prije zalaska sunca uplovio u Francusku luku Cherbourg da bi preuzeo putnike. Uveče se zaputio prema Queenstownu u Irskoj, a u utorak 11. travnja, u 1.30 sati ujutro, pramac je zasjekao valove Atlantika.

Čak su i iskusni prekooceanski putnici bili impresionirani. Brod je bio tako masivan da se kretanje jedva osjećalo. Goleme moćne mašine u utrobi Titanica¸ gotovo da nisu uzrokovale vibracije, činilo se kao da rade bešumno. Sav taj luksus plovio je Atlantikom brzinom od 22 čvora – Titanic je bio među pet najbržih brodova svog doba.

Vrijeme je bilo ugodno temperatura vode oko 13 stupnjeva. Zima je 1912. bila blaga pa su se u Arktičkom krugu veliki komadi leda odlomljavali i kretali na put prema oceanu.

Zaboravljena poruka

U nedjelju 14 travnja, petog dana na moru operateri na Titanicu primili su pet poruka o slobodno plutajućim ledenim bregovima. No kapetan Smith nije izgledao zabrinuto. Brod je postojano plovio brzinom od 22 čvora, a J. Bruce Ismay po svaku je cijenu htio u New York stići dan prije nego što je bilo planirano.

U noći 14.travnja operator na telegrafu, Philips imao je pune ruke posla šaljući putničke poruke na Cape Race, Nowfoundland, odakle su se prosljeđivale dalje na kopno. Tada je primio i šesto upozorenje o položaju goleme sante leda . Philips nije shvatio koliko je ona blizu Titanicu i jednostavno je poruku odložio ispod hrpe papira koju je imao na svom stolu. Ta ključna poruka koja je mogla spasiti stotine života, nikada nije stigla do kapetana ili časnika na mostu.

Noć je bila tamna i more se uklapalo u sliku mira i spokoja. Bilo je neoubičajno mirno i «poput stakla» kako su ga opisali preživjeli. To je dodatno otežalo uočavanje kobnog ledenog brijega jer nije bilo valova koji bi nastali lomljenjem mora o bridove ledene opasnosti.

Kraj «Nepotopivog»

Promatrači na brodu su te noći u 23.40 spazili ledeni brijeg odmah ispred broda, upozorili su časnike na mostu, a prvi časnik William Murdoch reagirao je istog trenutka. Zapovjedio je oštri zaokret ulijevo, zaustavljanje motora i zatvaranje nepropusnih odjeljaka. Titanic je počeo polako skretati, ali bio je prevelik i kretao se prebrzo da bi očajnički manevar uspio. Ledeni brijeg bio je preblizu...Nakon 37 sekundi počela je najpoznatija drama u pomorskoj povijesti. Oko 640 kilometara od Newfoundlanda Titanic je udario u ledenu gromadu.

Kapetan i časnici su znali da da Titanic ne može ploviti ako mu je poplavljeno više od četiri odjeljka i tada su prvi put shvatili da je more ipak jače od «Nepotopivog»

More je brzo nadiralo u brod i došlo do kotla broj 5. Brod je počeo tonuti pramcem. No velik broj putnika još nije znao što se događa.

Nakon nekog vremena putnici su pozvani da se okupe na palubi s opremom za spašavanje. Malo nakon ponoći kapetan Smith naredio je posadi da pripremi 20 čamaca za spašavanje.
Na lijevom boku broda samo je ženama i djeci bilo dopušteno ukrcavanje u čamce, a na desnom muškarcima ako žena nije bilo na vidiku. Mnoge žene nisu htjele napustiti muževe pa je nastala sveopća zbrka i zbog nepoštivanja zapovijedi gotovo ni jedan čamac nije bio popunjen do punog kapaciteta – čamac broj 7 bio je spušten u more sa samo 28 putnika iako je mogao primiti njih 65. I dok je brod tonuo orkestar je svirao, a instruktr tjelovježbe radio s putnicima na mehaničkom konju.

Stotine putnika za koje nije bilo mjesta u čamcima vrištali su padali i skakali u hladnu vodu.
U 2.05 sati kapetan Smith naredio je posadi da se pobrine za vlastitu sigurnost. Posljednja dva čamca za spašavanje bila su namjenjena posadi.

Ponos Britanske industrije i simbol ekonomske moći nije više imao snage boriti se s prirodom. Titanic je potonuo.

Istraga nakon potonuća Titanica provedena u Velikoj Britaniji i SAD-u pokazala je da se brod Californian nalazio samo 32 kilometra od Titanica, no njegov operater na telegrafu nije bio na dužnosti. Prvi brod koji je pritekao u pomoć Titanicu bila je Carpathia, a do tada su putnici u hladnom oceanu proveli sat i dvadeset minuta.

Još samo da spomenem da je na brodu Titanicu bilo i Hrvata koji su putovali trećim razredom u potragu za boljim životom u Americi ili Kanadi.



Evo vidite kak obožavam Titanic...sad još nešto


My Heart Will Go On (spot)



I još nešto...


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Evo to bi bilo sve od Titanica...moram ga još bar triput ove godine pogledati...PoZz Iz BrOnX-amahmah wavewave

Post je objavljen 20.07.2007. u 13:31 sati.